۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۵۵۰۱۷
سردار شاهوارپور خبر داد؛

حل مشکل غیزانیه در گرو اتمام فاز دوم پروژه آبرسانی

حل مشکل غیزانیه در گرو اتمام فاز دوم پروژه آبرسانی
سردار شاهوارپور با اشاره به افتتاح ۴ واحد مسکونی برای مددجویان غیزانیه گفت: فاز دوم پروژه آبرسانی به غیزانیه اجرایی شود تا مشکل آبرسانی پایان یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهواپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز، در حاشیه افتتاح ۴ واحد مسکونی برای مددجویان غیزانیه، با بیان اینکه همگان برای رفع مشکلات بخش غیزانیه به ویژه در مسأله آب مصمم هستند، اظهارداشت: یکی از مشکلات اساسی غیزانیه، زیرساخت‌ها برای انشعاب آبی است که از رودخانه کارون سرازیر می‌شود، فاز اول پروژه به اتمام رسیده، اما در عمل اتفاق خاصی برای تأمین آب مردم نیفتاده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: مسؤولان آبفا، قول دادند که آب از هفته پیش رو (شنبه ۲۴ خردادماه) وارد شبکه آبرسانی شود، با چنین اقدامی بخشی از مشکلات مردم حل می‌شود، فاز دوم آبرسانی بخش دیگری از مشکلات را حل خواهد کرد.
                           
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه فاز دوم آبرسانی به غیزانیه به طول ۲۸ کیلومتر است، عنوان داشت: همه مسؤولان به ویژه وزارت نیرو کمک کنند که فاز دوم آبرسانی تکمیل شود؛ هم اکنون گروه‌های جهادی و خیران و نهاد‌های دولتی پای کار آمده، اما کار‌های صورت گرفته موقتی است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه اتمام فاز دوم آبرسانی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار بگیرد، اضافه کرد: آب شرب و آّبی که برای دام‌ها در غیزانیه استفاده می‌شود، تقریبا مشترک است؛ تانکر‌های ذخیره آّبی برای مددجویان تهیه شده تا بتوانند آب کافی ذخیره نمایند.
                                   پ/افتتاح ۴ واحد مسکونی برای مددجویان غیزانیه/مشکل آب غیزانیه حل نشده است
وی به نقش روستائیان در تولید کشور اشاره کرد و گفت: اگر به روستائیان رسیدگی نشود، روستا‌ها متروک و به جمعیت مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها افزوده می‌شود، آّبرسانی به روستا‌ها حداقل خواسته مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: هفته آینده پس از تکمیل فاز اول آبرسانی ممکن است یک سری تغییراتی در آبرسانی صورت بگیرد، اما به معنای حل تمامی مشکلات نیست، مشکل آب غیزانیه به صورت کامل حل نشده است، فاز دوم پروژه اجرایی شود تا مشکل آبرسانی پایان یابد./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
خدا قوت سرداران بی ادعا
0
0