۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۵۵۰۴۷
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

پذیرش ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه برادران دورود

پذیرش ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه برادران دورود
معاون آموزش حوزه علمیه دورود گفت: با توجه به ظرفیت این مدرسه، امسال ۳۰ طلبه جدیدالورود از بین برادران واجد شرایط و داوطلب تحصیل در حوزه جذب می‌شود.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه در شهرستان دورود در سطح یک در حال فعالیت است.

وی با اشاره به تحصیل 90 طلبه در مدرسه علمیه برادران دورود افزود: امسال بر اساس ظرفیت مدرسه 30 طلبه جدید الورود پذیرش خواهد شد.

حجت الاسلام شاملویی بیان کرد: در دوران کرونا با همراهی اساتید و طلاب کلاس های درس حوزه به صورت مجازی برگزار شد و الزامی بودن ارسال فایل صوتی طلبه از آموخته های خود به صورت مجازی برای استاد، فرصتی مناسب برای ارزیابی سطح یادگیری آنان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقبال جوانان برای تحصیل در حوزه علمیه برادران دورود هر ساله نسبت به میانگین کشوری خوب بوده است و امیدواریم امسال نیز شاهد این استقبال باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود بیان داشت: تحصیل در حوزه فرصتی را برای تربیت نسلی انقلابی فراهم می آورد و با جذب استعدادها و نخبگان در مدارس علمیه به دنبال رشد و پیشرفت علمی در این مراکز هستیم.

وی با اشاره به مراحل پذیرش داوطلبان ورود به مدارس علمیه اظهار داشت: داوطلبان پس از قبولی در آزمون ورودی و گذراندن دوره مصاحبه در دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد تا با آمادگی کامل تحصیل در مدارس علمیه را آغاز نمایند./9451/ت310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات