۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۵۵۵۰۵
ایلام|امام جمعه ایلام خبر داد:

نماز جمعه در ایلام برگزار می شود/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی

نماز جمعه در ایلام برگزار می شود/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی
امام جمعه ایلام گفت: نماز جمعه به جز شهرستان های «آبدانان» و « بدره» در دیگر شهرستانهای ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماز جمعه این هفته ایلام بعد از مدتها تعطیلی در برخی از شهرستانهای این استان برگزار می شود.

نماینده  ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: لذا به جز شهرستانهای «آبدانان» و «بدره» نماز جمعه در سایر شهرهای ایلام فردا برگزار خواهد شد.

امام جمعه ایلام در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین در نماز جمعه فردا در ایلام مراسم عمومی بزرگداشت درگذشتگان ناشی از بیماری کرونا نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: لذا از شهروندان درخواست می شود برای شادی روح این عزیزان در نماز جمعه فردا حضوری پرشور البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام عنوان داشت: مصلی و مکان‌های برگزاری نماز در سایر شهرهای استان ایلام قبل از اقامه و بعداز آن مطابق با پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

امام جمعه ایلام در پایان سخنان خود افزود: هنوز شرایط برگزاری نماز جمعه در شهرستانهای آبدانان و بدره به علت وضعیت قرمز مهیا نشده است و امیدواریم که به زودی شرایط این دو شهرستان استان ایلام عادی شود./1402/پ203/ق

ارسال نظرات