۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۵۱۵

هادی حجازی‌فر این بار در نقش شهید مهدی باکری

هادی حجازی‌فر این بار در نقش شهید مهدی باکری
هادی حجازی‌فر کارگردانی و بازیگری در نقش «شهید مهدی باکری» را در مینی‌سریالی با محوریت زندگانی این شهید بزرگوار برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، شهید مهدی باکری، همزمان با ورود به سپاه، به‌عنوان شهردار ارومیه نیز خدمت می‌کرد. ازدواج شهید باکری نیز با آغاز جنگ تحمیلی مصادف شد. او در عملیات‌های مهمی چون بیت المقدس و فتح المبین حضور داشت.

گفتنی است این شهید همواره آرزو داشت تا حتی به اندازه یک قبر را اشغال نکند؛ در روستای حریبه عراق، با گلوله مستقیم عراقی‌ها به شهادت رسید و هنگام بازگشت در قایق، توسط گلوله آر.پی.جی مورد اصابت قرار گرفت و به آرزوی خویش رسید.

هادی حجازی‌فر که اولین تجربه حرفه‌ای بازیگری‌اش را در نقش زنده‌یاد «حاج احمد متوسلیان» را داشت، علاوه بر کارگردانی این سریال، در نقش «شهید مهدی باکری» نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت. لازم به ذکر است این مجموعه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و در 7 قسمت تولید خواهد شد.

ابوالفضل صفری تولید مجموعه‌هایی چون «وقتشه» و «سارقان روح» را در کارنامه اثری خودش دارد. سریال سارقان روح در 20 قسمت تلاش‌های نهاد وزارت اطلاعات در مقابله با جریان‌ها و عرفان‌های نوظهور را روایت می‌کند.

لازم به ذکر است سریال شهید باکری، در «مرکز سیمافیلم» تولید خواهد شد. پیش‌تر سریال «آسمان من» نیز نحوه شهادت شهید حمید باکری، برادر شهید مهدی باکری را روایت کرده بود. /882/ت303/ق

ارسال نظرات