۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۵۵۹۵۸
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان:

دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت است

دهه کرامت فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت است
امیدی گفت: جامعه به وجود دختران عفیفه و باوقار که در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین بوده اند، مفتخر است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ام کلثوم امیدی؛ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، با صدور پیامی فرا رسیدن دهه کرامت را به تمامی دختران جهان اسلام و کشورمان و به ویژه خواهران طلبه  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 فرا رسیدن سالروز میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و نشان از نگاه آرمانی اسلام به دختران و تکریم ایشان و یادآور حماسه آفرینی و حضور پررنگ بانوان در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در حفظ و صیانت از آرمان ها و ارزشهای دینی است.

بدون شک جامعه به وجود دختران عفیفه و باوقار که در تمامی عرصه های علمی فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین بوده اند، مفتخر است و در دهه مبارک کرامت که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می سازد، بهترین فرصت برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

اینجانب ولادت با سعادت گوهر درخشان دریای دانش و فضیلت و کرامت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) روز دختر را خدمت تمامی طلاب، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران استان همدان و سراسر کشور تبریک عرض نموده و امیدوارم خداوند منان توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره مندی از شفاعت این بانوی بزرگوار را به مشتاقان عنایت فرماید./1403/د102/ب1

ارسال نظرات