۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۱۶۵
نماینده ولی فقیه درلرستان:

روحانیت خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن است

روحانیت خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت توجه به رفع مشکلات و نیازهای طلاب گفت: با همفکری و همدلی باید در زمینه تعالی حوزه علمیه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد‌رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه درلرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار با طلاب و اساتید حوزه علمیه بقیه‌الله الاعظم شهرستان دلفان گفت: پیشینه روحانیت استان لرستان یک پیشینه درخشان است.

وی به نقش و اهمیت حضور روحانیت در جامعه و ضرورت هدایت دینی جامعه و بصیرت بخشی اشاره کرد و افزود: روحانیت در تقویت باورهای دینی مردم نقش آفرین بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور روحانیت را خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان خواند و اظهار داشت: در گذشته بین مردم و روحانیت فاصله بود و اما امروزه این فاصله ها برداشته شده است و روحانیت در هر زمینه ای حضوری فعالی و مؤثر دارد.

وی تصریح کرد: باید با همفکری، همدلی و خرد جمعی در استان و خارج از استان برای رفع مشکلات مردم و جامعه و مصون سازی نسل امروز در برابر آسیب های اجتماعی گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای طلاب تأکید کرد و گفت: با هم فکری برای جذب حداکثری و رفع مشکلات طلبه‌ها در  استان تلاش کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای تعالی و توسعه حوزه های علمیه اظهار داشت: اگر لرستان را گلستان کنیم و گامی برای حوزه‌های علمیه استان بر نداشته باشیم، مانند این است که هیچ کاری انجام نشده است./9451/پ210/ق

ارسال نظرات