۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۵۷۱۹۶
امام جمعه همدان:

اختلافات درونی دستگاه های دولتی نباید سبب تعطیلی مراکز تولیدی شود

اختلافات درونی دستگاه های دولتی نباید سبب تعطیلی مراکز تولیدی شود
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: نباید اجازه دهیم که اختلافات درونی دستگاه های دولتی سبب تعطیلی مراکز تولیدی شود که این امر برای اقتصاد کشور بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان کبودرآهنگ همدان بیان داشت:  برخی از واحدهای تولیدی به علت سوء مدیریت و نیز عدم حمایت های دولتی دچار تعطیلی شده اند.

نماینده ولی فقیه در همدان به تعطیلی یکی از واحدهای بزرگ دامداری در شهر کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: تعطیلی این واحد بزرگ دامداری در این شهر سبب بیکار شدن حدود 400 نفر شده است، لذا  از مسؤولان درخواست داریم که نسبت به راه اندازی مجدد این واحد اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه همدان گفت: امسال که سال جهش تولید است باید دولت و سایر دستگاه های دیگر پای کار بیایند و برای رفع مشکل پیش رو تمام تلاش خود را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان خود بیان کرد: نباید اجازه دهیم که اختلافات درونی دستگاه های دولتی سبب تعطیلی مراکز تولیدی شود که این امر برای اقتصاد کشور بسیار خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: باید تلاش کنیم مشکلات را هرچه سریعتر حل کنیم و مسائل مربوطه را به بعدا موکول نکنیم، بنابراین اگر چنین شود، مشکلاتی همانند تعطیلی ده ساله این واحد بزرگ دامداری در کبودرآهنگ ادامه خواهد داشت.

امام جمعه همدان گفت: در بحث اشتغال باید نگاه ما به مزایای غیرمستقیم اشتغال باشد، حتی اگر کار ما زمینه ساز حتی یک اشتغال باشد، بازهم کار مفیدی انجام داده ایم حال اگر اشتغال زایی ما صدها نفر باشد، چه بهتر.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه افزود: همه ما طرفدار و مدافع بیت المال هستیم اما اگر حفظ بیت المال سبب شود سرمایه عظیم یک نفر سالیان سال از بین برود، اینجا حفظ بیت المال خیلی از نظر حقوقی و شرعی معنا پیدا نمی‌کند.

امام جمعه همدان گفت: خواب سرمایه یک مرکز تولید زیان به کشور، بیت المال و ملت است، از این رو نباید اجازه دهیم که اینچنین شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم نگاه مدیران به بحث اشتغال، نگاهی جهادی، انقلابی و از روی تعهد باشد، تا ان شاء الله شاهد کاهش بیکاری در کشور و استان همدان باشیم./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات