۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۵۷۲۷۹
همزمان با روز قلم در اهواز صورت گرفت؛

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان
حجت الاسلام عرب گفت: همزمان با روز قلم از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان رونمایی شد.
حجت الاسلام محمد عرب، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آئین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، روز ۱۴ تیر ماه، مقارن با روز قلم برگزار و این سایت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با اشاره به ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌های دانش آموزی عنوان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان پس از سال‌ها با راه اندازی این پایگاه دارای سایت اطلاع رسانی مستقل شد.

این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت اتحادیه دانش آموزان در بیش از ۳۰۰ مدرسه بیان داشت: این پایگاه به نشانی اینترنتی http://etehadiekhz.ir برای تمامی شهرستان‌ها فعال بوده و اخبار را از سراسر استان پوشش می‌دهد.

حجت الاسلام عرب بخش ویژه، چندرسانه‌ای، فیلم و گالری تصاویر را دیگر بخش‌های پایگاه برشمرد و گفت: ایجاد جذابیت‌های بصری و گرافیکی بیشتر و انسجام بیشتر در محتوا، دسترسی راحت‌تر کاربران به اجزای سایت و بخش‌های مختلف و پاسخگو بودن (ریسپانسیو) سایت به گونه‌ای که در موبایل، تبلت و سایر نمایشگر‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر سازگار است و به درستی نمایش داده می‌شود، از جمله ویژگی‌های سایت اتحادیه است.

وی خاطرنشان کرد: دسته بندی اخبار در تب‌هایی با عناوین آخرین اخبار، دسترسی سریع به گزارش تصویری، نشریات الکترونیکی از ویژگی‌های پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات