۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۹۲۸
عالم اهل سنت:

حل مشکلات اقتصادی مردم از سوی نمایندگان مجلس دغدغه رهبر انقلاب است

حل مشکلات اقتصادی مردم از سوی نمایندگان مجلس دغدغه رهبر انقلاب است
ماموستا ایزدی گفت: رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس می خواهند که تمام تلاششان را در راه بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم معطوف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ماموستا شیرزاد ایزدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اهل سنت شهر سنندج، اظهار داشت: مسأله کرونا به طور بسیار گسترده ای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است تا جایی که می توان بعدها این ایام را به ایام پیش از کرونا و پساکرونا تقسیم کرد.

این عالم اهل سنت گفت: با وجود اینکه کسی نمی تواند منکر زیان های جانی، مالی و معنوی بیماری کرونا در این چندماه باشد، ولی باید بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم تا به سلامتی دوران پساکرونا را هم تجربه کنیم.

ماموستا ایزدی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این ایام که اکثر مردم خانه نشین شده اند، این خود یک فرصت مغتنم برای ارتباط بیشتر با خدا، مطالعه کتب دینی و رجوع به کتاب قرآن کریم است، از این رو مؤمن واقعی کسی است که از تهدیدها و تحدیدها فرصت بسازد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم اظهار داشت: سخنان رهبری که مخاطب آن نمایندگان کنونی مجلس بودند، جامع و بسیار مهم بود که در بین کلام معظم له راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی به نمایندگان از سوی ایشان یادآوری و ارائه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از نمایندگان این دوره می خواهند که تمام تلاششان را در راه بهبود وضعیت اقتصادی کشور و نیز معیشت مردم معطوف دارند، از این رو نمایندگان مکلفند که این مطالبات را عملیاتی کنند.

این مدرس علوم دینی اهل سنت کردستان گفت: یکی دیگر از سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان، همراهی مجلس با دولت برای برطرف کردن مشکلات موجود بود و ایشان اعلام کردند که لجبازی با دولت هیچ کاری را درست نمی کند که بی شک کلام ایشان در این باره بسیار مهم و کلیدی است.

ماموستا ایزدی ادامه داد: بنابراین نمایندگان مجلس باید به خود افتخار کنند که نقشه راه را توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده اند، از این رو همه ملت ایران و دلسوزان این نظام از وکلای خود می خواهند که در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه کوشا باشند.

این عالم اهل سنت گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب به صورت جامع و بسیار صریح با نمایندگان مجلس سخن می گویند این امر دو موضوع را به ذهن همه ما متبادر می سازد، نخست اینکه امام خامنه ای توجه و امید بسیار زیادی به کارکرد مجلس دارند و دوم اینکه مجلس یکی از ارکان تاثیرگذار در کشور است./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات