۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۸۰۸۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای نگهبان از ظرفیت نخبگان استفاده کند

شورای نگهبان از ظرفیت نخبگان استفاده کند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شورای نگهبان را مایه اعتماد مردم خواند و گفت: این نهاد انقلابی حافظ سلامت نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شورای نگهبان گلوگاه مهمی برای حفاظت و حراست از انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با توجه به جایگاه و نقشی که دارد نظام را در برابر انحرافات حفظ می کند.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از بروز تخلفات اظهار داشت: باید منافذی که زمینه تخلف را فراهم می کنند شناسایی و جلوی تخلفات گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تربیت نیروی جوان و جوان انقلابی تاکید کرد و گفت: دفاتر نظارتی شورای نگهبان باید به بحث دانش افزایی و تربیت جوان، گروه های جهادی و جوان انقلابی توجه داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: تربیت جوان انقلابی به نوعی حافظ جمهوریت و احکام نظام می شود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: باید همواره در تربیت جوان انقلابی، پای کار، معنویت گرا و اخلاق مدار و عدالت خواه نقش آفرینی کرد.

وی بیان داشت: تربیت جوان انقلابی سبب می شود که دیگر شاهد رنج بین مردم نباشیم تبعیض ها در جامعه از بین برود و مشکلات مردم برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه منظور از جمهوری اسلامی یعنی اینکه مناسبات حاکمیتی و مردمی بر اساس قوانین اسلامی باشد، عنوان کرد: اجرای این قوانین نیازمند تربیت و پرورش جوان انقلابی است./۹۴۵۱/پ210/ب1

ارسال نظرات