۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۵۸۳۷۴
امام جمعه شهرستان بیجار:

وضعیت اقتصادی موجود نتیجه سوءمدیریت دولتمردان است

وضعیت اقتصادی موجود نتیجه سوءمدیریت دولتمردان است
حجت الاسلام مرادی گفت: نمی توان گفت وضعیت نابسامان اقتصادی کاملا معلول تحریم ها است، بلکه بخشی از این وضعیت نتیجه سوءمدیریت دولتمردان است.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار کرد: جامعه اسلامی باید از هر نظر قوی و مستحکم باشد تا در برابر توطئه های دشمنان آسیب پذیر نباشد.

امام جمعه بیجار ادامه داد: وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم در این روزها به هیچ وجه به اصلاح امت اسلام نیست، از این رو مسؤولان و متولیان باید هرچه سریعتر این معضلات را از پیش روی مردم بردارند.

وی با انتقاد از برخی دولتمردان که وضعیت کنونی را معلول تحریم ها می دانند، عنوان کرد: شاید بخشی از این شرایط اقتصادی معلول تحریم ها باشد، اما بخش بسیار مهمی از این وضعیت را باید ناشی از سوءمدیریت دولتمردان دانست.

حجت الاسلام مرادی با انتقاد از بی تفاوتی برخی از سازمانها و نهادهای دولتی در وضعیت اخیر، گفت: برخی از مدیران و مسؤولان با سوءمدیریتی که دارند بهانه به دست دشمن می دهند و خود زمینه نارضایتی مردم را پیش می آوردند، لذا این مسؤولان باید سریعا تغییر کنند.

امام جمعه شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز کرد: پروژه نفاق و تفرقه سالیان سال است که در برخی از استانها همانند کردستان توسط دشمنان وحدت جهان اسلام انجام می شود ولی بصیرت ملت و مردم ایران اجازه نداده است که این ترفند قدیمی دشمنان عملیاتی شود.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش سرسام آور اجاره بها در کشور، اظهار کرد: در این وضعیت نابسامان اقتصادی باید مردم عدالت را رعایت کنند به گونه ای که مالکان با قیمت های عادلانه املاک خود را به مستاجران اجاره دهند و خود زمینه ساز ایجاد تورم در بازار مسکن نشوند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تعامل مالکین با مستاجران می تواند تا حد زیادی به سطح معیشتی مردم کمک کند بنابراین از مالکین درخواست داریم که با نگاهی دینی به مسائل نگاه کنند./1401/ت210/ب1

ارسال نظرات