۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۵۸۴۲۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

فضای مجازی پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رساند

فضای مجازی پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رساند
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه رسانه بیشترین ابزار مورد نیاز در جنگ نرم است، گفت: فضای مجازی پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رسانده است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه استکبار همواره از سه عنصر جنگ نیمه سخت، سخت و نرم بهره می‌برد خاطرنشان کرد: جنگ نیمه سخت استکبار همانا اغتشاشات، اختلافات قومی، کودتا و ترور می‌باشد که به گواهی تاریخ در آن‌ها شکست خورده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه استکبار در دوران حضرت ختمی مرتبت علی رغم پیاده سازی چندین جنگ، اما به شکست اعتراف کرد، اظهار داشت: طی هشت سال جنگ همه ابرقدرت‌ها و نوچه هایشان از صدام عفلقی حمایت کردند، اما در تاریخ ایران بدون اینکه یک وجب از خاک کشور را بدهیم، پیروز شدیم و با شکستن هیمنه شرق و غرب، انقلاب مان را صادر کردیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی به شکست در جنگ سخت و نیمه سخت بیان داشت: اندیشکده بروکلین آمریکا اعلام کرد از آنجا که انقلاب اسلامی از جنس انقلاب محمدی است، تنها راه مقابله جنگ نرم می‌باشد که در این باره باید انقلاب‌های مخملی به راه انداخت.

وی با بیان اینکه سازمان سیا با حضور خودفروخته‌های وطنی جنگ نرم را آغاز کرد، ادامه داد: در جنگ نرم که زیربنایش، اقناع است، دشمن به اذهان مخاطبان هجمه آورده و به استحاله ذهن شان می‌پردازد تا آنچه را که بخواهد مردمان آن جامعه انجام می‌دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در جنگ نرم با دروغ پراکنی، شایعه سازی، سیاه نمایی و بهره مندی از ابزار‌های رسانه‌ای به تغییر ذهن مخاطب پرداخته می‌شود، عنوان داشت: رسانه بیشترین ابزار مورد نیاز در جنگ نرم است، سیاستمدار موفق یک رسانه قوی را به عنوان حامی دارد، ۷۰ تا ۸۰ درصد رسانه قوی جهان در اختیار صهیونیست‌ها هستند.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه هالیوود نیز تولید برنامه‌های معنوی را در پیش گرفته است، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی گرایش جامعه جهانی به سوی معنویت چند برابر شده است که استکبار به خوبی آگاه شده که اگر به مدیریت موج معنویت گرایی نپردازد، نابود می‌شود.

وی اضافه کرد: فضای مجازی مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم کنونی است، فضای مجازی را تحلیلگران بزرگ، معجزه نامیدند چرا که زمان و مکان را به حداقل رساند و شرایط استثنایی دارد که چهره‌های بزرگ را فاقد خاصیت و انسان‌های بی ارزش را به قهرمان تبدیل کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه فضای مجازی یک تهدید و فرصت است، عنوان داشت: اوباما در سخنرانی روز‌های پایانی ریاست جمهوری در کنگره آمریکا به صراحت اعلام کرد که جمهوری اسلامی تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد و چنین فرصتی برای ما به یک تهدید تبدیل شده است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه فضای مجازی پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رسانده است، گفت: منطق و اندیشه غنی جمهوری اسلامی حرفی برای مخالفان نگذاشته و با اشباع کردن فضای مجازی، دنیا را متوجه انقلاب اسلامی کرد، عقبه ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی سبب شده تا دشمنان تحمل آن را نداشته باشند./۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات