۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۸۸۴۱
نماینده ولی فقیه در همدان:

برای خروج از وضعیت اقتصادی موجود باید نگاهمان را به داخل معطوف کنیم

برای خروج از وضعیت اقتصادی موجود باید نگاهمان را به داخل معطوف کنیم
امام جمعه همدان گفت: اگر به دنبال خروج از شرایط نامساعد اقتصادی هستیم باید نگاهمان را به داخل معطوف کنیم و خود را مترصد از بین رفتن تحریم ها نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز با معاون علمی و فناوری رییس جمهور دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان در این دیدار عنوان کرد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب زمان میدان داری جوانان و نسل پر انرژی انقلاب است.

امام جمعه همدان ادامه داد: جوانان بسیار مستعدی هم در کشور و هم در استان همدان داریم که انرژی و علم این نسل می تواند یک انقلاب اقتصادی و فرهنگی در کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با اشاره به وضعیت کرونا در استان همدان، بیان داشت: در روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا در استان همدان از نظر امکانات و تجهیزات بهداشتی به شدت کمبود احساس می کردیم، ولی توانمندی نیروی بومی این نقیصه را برطرف کرد که این نشان از توان بالای نسل جوان دارد.

این استاد حوزه علمیه گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، لذا همه برای تحقق این مهم مامور هستیم، بنابراین از دولت، بخش خصوصی و... می خواهیم که موانع و مشکلات به ویژه مشکلات اعتباری را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان عنوان کرد: امروز جوانان با اتکا به توان خود بسیاری از حوزه های اقتصادی کشور را مدیریت می کنند، ولی با این وجود هنوز مشکلات در این مسیر داریم که برای رفع این مشکلات نیازمند تسهیل گیری دولت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: همیشه و در همه حال دوست داریم که کشور در بحث فناوری موفق باشد، زیرا موفقیت در این زمینه باعث رشد کشور در حوزه های اقتصادی و... می شود.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار داشت: اگر به دنبال خروج از شرایط نامساعد اقتصادی هستیم باید نگاهمان را به داخل معطوف کنیم و خود را دلخوش از بین رفتن تحریم ها، انتخاب رییس جمهوری آمریکا و... نکنیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات