۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۵۸۹۷۰
استاد حوزه علمیه کردستان:

دولت کمبودهای دارویی و تجهیزات درمانی مراکز بیمارستانی کردستان را رفع کند

دولت کمبودهای دارویی و تجهیزات درمانی مراکز بیمارستانی کردستان را رفع کند
حجت الاسلام محمدی گفت: از مسؤولان وزارت بهداشت و دولت درخواست داریم که کمبودهای دارویی و تجهیزات مراکز درمانی در استان کردستان را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کادر درمانی شهر سنندج اظهار داشت: کادر پزشکی در کشور به ویژه در کردستان به خوبی روحیه جهادی خود را در بحث مبارزه با بیماری کرونا نشان دادند که این مایه مباهات است.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تیم های درمانی در این مدت که واقعا برای هر کسی طاقت فرساست، از وقت و زمان و حتی خانواده خود برای خدمت به بیماران کرونایی گذشتند که این را باید ایثار و جهاد فی سبیل الله عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تشکیل گروه های جهادی در مقوله مبارزه با کرونا عنوان کرد: در این چندماه بسیاری اقشار جامعه به صورت خودجوش و با تشکیل گروه های جهادی اقدام به مبارزه به با ویروس منحوس کرونا و نیز حضور فعالانه در رزمایش مؤمنانه کردند که این امر قابل ستایش است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع کرونا که در اوایل ماه اسفند سال گذشته بود، شاهد حضور جهادی تیم هایی از طلاب، بسیجیان، دانشجویان و... در امر ضدعفونی بودیم که این کار نشان داد که این ملت هنوز دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از مسؤولان وزارت بهداشت و دولت درخواست داریم که کمبودهای دارویی، تخت و... مراکز درمانی در استان کردستان را مرتفع کنند تا ان شاء الله هرچه زودتر این ویروس از مملکت خارج شود و اوضاع به وضع عادی خود برگردد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: با این وجود باید از افرادی که هنوز بیماری کرونا را جدی نگرفته اند و به صورت کاملا بی تفاوت در سطح جامعه عبور و مرور می کنند گله مندی خود را ابراز داریم، زیرا همین افراد نه تنها سلامت خود را به خطر می اندازند، بلکه می توانند نقش ناقل این ویروس را داشته باشند و بر گسترش این بیماری کمک کنند.

این استاد حوزوی اضافه کرد: بی تفاوتی این عده نسبت به شرایط ویژه کنونی تمام تلاش کادر درمانی کشور و استان در مبارزه با کرونا را هدر می دهد که این امر به  دور از انصاف است.

وی گفت: این بیماری دیر یا زود از جامعه بیرون خواهد رفت، ولی چه بهتر که مردم با رعایت کردن موازین و پروتکل های بهداشتی و اجتماعی خسارت های جانی و مالی این بیماری را به حداقل برسانند./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات