۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۵۹۸۸۱
نماینده ولی فقیه ‌در لرستان خبر داد؛

اجرایی شدن ۵ طرح پتروشیمی دانش بنیان در لرستان

اجرایی شدن ۵ طرح پتروشیمی دانش بنیان در لرستان
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ظرفیت لرستان در حوزه نفت و فرآورده های نفتی، گفت: پنج طرح پتروشیمی دانش بنیان در استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در حاشیه آیین بهره برداری واحد کاتالیست پتروشمی خرم آباد، در جمع خبرنگاران گفت: لرستان دارای ظرفیت قابل توجهی در راستای سرمایه گذاری در حوزه نفت و فرآورده های نفتی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تقویت زیرساخت ها و بهره مندی از ظرفیت ها فرصتی مناسب برای حرکت به سمت توسعه و آبادانی است.

وی ادامه داد: امید است با ایجاد زیرساخت های لازم در استان لرستان بتوان در جهت ارتقا و پیشبرد علمی و فرهنگی استان گام های بلندی برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: پنج طرح پتروشیمی دانش بنیان در استان لرستان اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه و ارتقای استان لرستان یک صدای وحدت و اطاعت از رهنمودهای رهبری و حرکت به سوی ارتقای فرهنگی، توسعه و پیشرفت لرستان از طرف مردم و مسؤولان به گوش می رسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت در هر زمینه ای بوده و مهم ترین عامل در توسعه و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم جامعه است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات