۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۶۰۹۰۷
به همت مدرسه علمیه الزهرا؛

نشست «پیامد عدم ولایت‌پذیری خواص و عوام جامعه» برگزار می شود

نشست «پیامد عدم ولایت‌پذیری خواص و عوام جامعه» برگزار می شود
صادقی از برگزاری نشستی با موضوع «پیامد عدم ولایت‌پذیری خواص و عوام جامعه» خبر داد و گفت: این نشست ۲۹ مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرکار خانم، معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ولایت را مهم‌ترین پایه و رکن اسلام دانست و گفت: تجلی فیض الهی در خلقت و هدایت بشریت و همچنین منشأ عروج و تکامل انسان‌ها «ولایت» است.

وی افزود: ساختمان رفیع نظام هستی و دین حیات‌بخش اسلام بر این بنیان مرصوص بنا نهاده شده و ولایتمداری تنها راه سعادت و نجات انسان‌ها از ضلالت و گمراهی است.

صادقی از برگزاری نشستی با موضوع «پیامد عدم ولایت‌پذیری خواص و عوام جامعه» خبر داد و اظهار داشت: این نشست علمی به همت واحد پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) در تاریخ 29 مردادماه رأس ساعت 11 به‌صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ادامه داد: حجت الاسلام ناصر یوسفی به‌عنوان سخنران ویژه این نشست به ارزیابی پیامد عدم ولایت‌پذیری خواص و عوام جامعه خواهد پرداخت. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس https://kowsarnet.whc.ir/landing/ مراجعه کنند.

وی با استناد به کلام رهبر انقلاب در اهمیت و جایگاه ولایت، عنوان کرد: رهبر انقلاب در خصوص ولایت می‌فرمایند: ولایت یعنی پیوند و ارتباط تنگاتنگ و مستحکم و غیرقابل انفصال و انفکاک، جامعه اسلامی که دارای ولایت است یعنی همه اجزای آن به یکدیگر و به آن محور و مرکز این جامعه یعنی «ولی» متصل هستند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات