۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۱۴۹۷
امام جمعه کنگاور:

مسؤولان با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به مردم خدمت کنند

مسؤولان با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر به مردم خدمت کنند
کرمانشاه - امام جمعه کنگاور گفت: انتقاد از عملکرد امروز نظام جمهوری اسلامی به نوعی پایمال کردن خون شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: جای دارد در این ایام از مسؤولان و مدیرانی که همواره دغدغه آنها حل مشکلات مردم و جامعه است تقدیر کنیم.

امام جمعه کنگاور گفت: در شرایط کنونی فشارهای خارجی بسیار روی دولت می باشد و اکنون فروش نفت ایران در پایین ترین حد خود قرار دارد، ولی با این وجود دولت سعی دارد اوضاع را کنترل کند این در حالی است که در دوران رژیم ستم شاهی شاهد فروش روزانه بیش از 6 میلیون بشکه نفت بودیم که باز هم با این وجود فقر در جامعه موج می زد.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: اگر می خواهیم با منطق وضعیت کنونی انقلاب اسلامی با دوران پهلوی را با هم مقایسه کنیم باید نگاهی به جمعیت 36 میلیونی پیش از انقلاب و جمعیت 81 میلیونی کنونی کشور آنهم با فروش 6 برابری نفت در زمان گذشته اظهار نظر کنیم.

حجت الاسلام لروند تاکید کرد: بی گمان انتقاد از عملکرد امروز نظام جمهوری اسلامی به نوعی پایمال کردن خون شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر است.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: برخی از منتقدان سخت ترین انتقادات را علیه مسؤولان نظام روا می دارند ولی با روی گشاده آنان مواجه می شوند، ولی اگر این اتفاق در دوران رژیم پهلوی روی می داد، سرنوشت سختی در انتظار منتقد بود.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود با تقدیر و تشکر از بانیان و مسؤولان برگزاری رزمایش 53 مواسات که همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار شد، بیان داشت: رزمایش مواسات 53 که در کنگاور و به نام شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود، به 150 خانواده مستمند و کم برخوردار امدادرسانی خواهد شد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات