۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۶۱۸۲۵
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان:

دولت رهنمودهای رهبری درباره مبارزه با مفاسد را جدی بگیرد

دولت رهنمودهای رهبری درباره مبارزه با مفاسد را جدی بگیرد
خوزستان - حجت الاسلام خاکی گفت: رهبرانقلاب به صراحت بار‌ها از دولتمردان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، مقابله با حقوق‌های نجومی، اشرافی گری و قاچاق شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، صبح امروز در جمع خانواده‌های تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول، با بیان اینکه در صورت نهی از منکر، اندک اندک معروف به سوی منکر سوق پیدا می‌کند، عنوان داشت: شب قدر، مستحب و معروف و بر احیای آن تأکید شده، اما زمانی که احیا منجر به قضای نماز صبح واجب شود، نیازی بدان نیست؛ نهی از منکر همچون چراغ راهنمایی می‌باشد که جلوی بدعت‌ها و انحرافات را می‌گیرد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه برخی‌ها با گفتن جمله «حسبنا کتاب الله» دین خدا را ناقص کردند، اظهار داشت: نتیجه برداشتن نهی از منکر، شرابخواری یزید بر روی منبر حضرت ختمی مرتبت و عدم اعتراض مسلمانان و تنها نماز خواندن را برای حکمرانی کافی دانستن است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه با کنار گذاشتن پیام غدیر، واقعه کربلا رخ داد، خاطرنشان کرد: مخالفان با کنار گذاشتن غدیر، به تحریف معنای واقعی اسلام پرداختند، در زمان معاویه تنها اسمی از اسلام ماند، نتیجه چنین کاری آن شد که یزید بجای ترویج دین، در حالت مستی پای منبر می‌رفت.

حجت الاسلام خاکی بیان داشت: اینکه امام راحل همیشه می‌گفت مواظب باشید انقلاب اسلامی به دست نااهلان نیفتد، بدین خاطر است که نااهلان سوءاستفاده نکنند و همچون معاویه که برای امام علی (ع) نامه می‌نوشت و نصیحت به پایان جنگ می‌کرد، برای رهبری نامه ننویسند البته همگان از نامه‌ای که برخی‌ها به حضرت آقا نوشتند، مطلع هستند.

وی با بیان اینکه نامه‌ها و پیام‌های بسیاری در این روز‌ها از سوی نااهلان برای رهبرانقلاب نوشته می‌شود، خاطرنشان کرد: برای کم کاری و افتضاح کاری ها، بیچارگی مردم را بهانه کرده و هر کاری را بخواهند انجام بدهند منتسب به اجازه از رهبری می‌کنند، چنین سخنانی همان توطئه‌ها و بیانات معاویه می‌باشد که به روز شده است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه رهبرانقلاب به صراحت بار‌ها از دولتمردان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، مقابله با حقوق‌های نجومی، اشرافی گری و قاچاق شده اند، گفت: مسؤولانی که سبب خدشه داری آبروی انقلابی‌ها شدند اکنون گلایه‌مند هستند، مواظب باشیم نائب امام زمان را تنها نگذاریم تا مبادا تاریخ تکرار شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات