۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۲
استاندار سمنان:

مردم نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری شناخت پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان گفت: مردم باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بشناسند و با انتخاب فرد اصلح، ارزش‌های انقلاب و شهدا را حفظ کنند.
استاندار سمنان
 
به گزار ش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، علی عبداللهی استاندار سمنان در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان تصریح کرد: استانداری مسؤول اجرای انتخابات و حفظ رأی مردم بر حسب وظیفه قانونی است.

وی در ادامه افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و آنچه دشمنان با استفاده از آن اقتدار و مقبولیت نظام را محک می‌زنند، حضور گسترده مردم در صحنه است.

عبداللهی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که مسؤولان همچون گذشته سربلند از این امتحان الهی و انجام وظایف قانونی برآیند‌ گفت: مردم در انتخاب ریاست جمهوری آزادند.

استاندار سمنان اظهار داشت: مردم باید نسبت به نامزدها شناخت پیدا کنند و با انتخاب فرد اصلح، ارزش‌های انقلاب و شهدا را حفظ کنند.

عبداللهی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب سال 88 را سال اصلاح الگوی مصرف نامیده‌اند، اضافه کرد: صرفه‌جویی به یک گروه اختصاص ندارد، همه گروه‌ها باید به این موضوع توجه کنند.

وی سال گذشته را به لحاظ عملیاتی‌شدن و بهره‌برداری از ششصد پروژه و انجام کارهای عظیمی که در استان سمنان صورت گرفته است‌، سال خوب و پر‌برکتی برای این استان عنوان کرد.

استاندار سمنان افزود: با شروع پروژه‌های جدید و به بهره‌برداری رسیدن بسیاری از این پروژه‌ها از جمله ورزشگاه‌ها، نیروگاه پانصد مگاواتی و بیمارستان 220 تختخوابی، استان سمنان در راستای توسعه‌ای گام برخواهد داشت که در سند توسعه استان دیده شده است.

عبداللهی با اشاره به مشکل کم آبی در استان سمنان نیز ابراز داشت: هشت پیشنهاد کارشناسی در این زمینه آماده شده است تا در سفر دوم هیأت دولت مطرح و پی‌گیری شود.

استاندار سمنان حضور خانواده‌های شهدا را سبب ارتقای معنویت و منشأ برکت در جامعه دانست و با اشاره به مشهود ‌بودن این برکات تأکید کرد: هر چه فضای حاکم بر جامعه صمیمی‌تر و معنوی‌تر باشد، بر بهره‌وری امور در جامعه افزوده می‌شود.

همچنین احمد عجم، معاون سیاسی ـ‌ امنیتی استانداری سمنان، ‌در این نشست ایجاد فرهنگ صرفه‌جویی در کشور را نیازمند عزم انقلابی دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال 88 از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف بر ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ صرفه‌جویی در جامع تأکید کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری سمنان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته استان سمنان موفق به کاهش بیش از پنج درصدی مصرف انرژی در دستگاه‌های اجرایی شد.

عجم این صرفه‌جویی را دارای فوائدی دانست و افزود: فوائد این صرفه‌جویی سبب بالا‌بردن میزان رفاهی‌های پرداخت شده به کارکنان دولت در این استان شد که در روند مصرف خود صرفه‌جویی کرده بودند و این اقدام رضایت کارکنان را نیز به‌ همراه داشت.

وی با اشاره به دور دوم سفر هیأت دولت به استان سمنان گفت: سمنان استان رییس جمهوری است و مردم باید نشان دهند که بر‌خلاف سیاه‌نمایی‌های دشمنان که تلاش در مخدوش‌کردن خدمات و تخریب دولت دارند، قدردان تلاش‌ها و زحمات دولتمردان هستند.
ارسال نظرات