۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۰۷۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله علما برگزار می شود

نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله علما برگزار می شود
کرمانشاه - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نماز ظهر عاشورا با امامت آیت الله مصطفی علما در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

عباس سروری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام محرم و فرا رسیدن عاشورای حسینی بیان داشت: نماز ظهر عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی فردا با حضور عزاداران حسینی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده نماز ظهر عاشورا فردا در مزار شهدای کرمانشاه، مقابل حسینیه شهدا برگزار می شود.

سروری ادامه داد: امامت نماز عاشورای فردا را آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برعهده خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: از نمازگزاران و عزاداران گرامی درخواست می شود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در این مراسم معنوی شرکت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: همچنین از نمازگزاران درخواست می شود که از مهر، سجاده، تسبیح و... شخصی خود استفاده کنند.

سروری در پایان سخنان خود بیان کرد: همچنین درخواست می شود که کودکان، افراد سالخورده، کسانی که دچار بیماری زمینه ای هستند برای حفظ سلامت خود و سایر عزاداران در این مراسم شرکت نکنند./1400/ت304/ب1

ارسال نظرات