۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۶۲۴۲۸
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مسؤولان و مدیران همواره باید در دسترس مردم باشند

مسؤولان و مدیران همواره باید در دسترس مردم باشند
کردستان - حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: مسؤولان و مدیران باید همواره در دسترس ملت و مردم باشند و بین خود و جامعه فاصله و جدایی ایجاد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خداوند را شاکرم که افتخار خدمت به مردم فهیم و مومن استان کردستان را نصیب بنده کرده است و نیز از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به بنده که این مسؤولیت خطیر را در اختیارم قرار داده است تشکر کنم.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: همچنین جا دارد از کسانی که در طول عمر پربرکت این انقلاب در کسوت نماینده ولی فقیه در استان کردستان خدمت کرده اند تشکر و تقدیر داشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه باید از تجربیات دیگر بزرگان در این مسیر نهایت استفاده را برد، تاکید کرد: باید بتوانیم که با تعامل و همراهی مسؤولان و مردم کردستان که به عنوان استانی فرهنگی شناخته می شود، کارهای بزرگی انجام دهیم و در این راه از خداوند متعال می خواهم که بنده را یاری کند.

نماینده ولی ‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه این استان خواهم داشت، افزود: بی شک با همراهی مدیران و مردم این خطه شهیدپرور در آینده شاهد ترقی استان کردستان در تمامی حوزه ها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خدمت به مردم هم یک اقبال بزرگ است و هم یک مسؤولیت، بنابراین امیدوارم که در این مسیر همواره خادم شایسته ای برای مردم با فرهنگ استان کردستان باشم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: مسؤولان و مدیران باید همواره در دسترس ملت و مردم باشند و بین خود و جامعه فاصله و جدایی ایجاد نکنند، از این رو در روزهای آینده با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی ان شاء الله با مردم این استان دیدار خواهم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: برای پیشبرد کارها بی شک نیازمند همراهی، مشورت مردم، نخبگان، علما و مسؤولان استان کردستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت بنده بر اساس محوریت فرهنگی و میدان دادن به جوانان پر انگیزه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت وحدت بین برادران سنی و شیعه تاکید داشته و دارند و بنده هم برای تحقق مطالبات معظم له از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات