۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۹۵۵

برگزاری تجمع اعتراضی طلاب همدانی درپی هتاکی رسانه های اروپایی علیه اسلام

برگزاری تجمع اعتراضی طلاب همدانی درپی هتاکی رسانه های اروپایی علیه اسلام
حجت الاسلام فاضلیان گفت: تجمع اعتراضی روحانیون، طلاب و مردم همدان به هتاکی های رسانه های اروپایی علیه اعتقادات اسلام در مقابل مسجد جامع همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، چند سالی است که رسانه های غربی و اروپایی با گستاخی بی حد و مرز بسیاری از داشته ها و شعائر دینی جهان اسلام را به باد تمسخر گرفته اند و در این میان می توان به نقش شیطانی نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» اشاره کرد.

نشریه شارلی ابدو در دو مرحله به کمال گستاخی به داشته ای دین آسمانی اسلام توهین کرد و جالبت اینجاست که این عمل دین ستیزانه این دست نشریات به ویژه نشریه مذکور از نظر دولتمردان غربی به ویژه فرانسه، به عنوان آزادی بیان تعریف شده است!!

در مقابل این هتاکی های نشریات و رسانه های خارجی علیه اسلام و حتی دیگر ادیان الهی، مقام معظم رهبری در سخنرانی و کلام خویش بارها فرموده اند که توهین به اعتقادات هر دین و مذهبی شرعا حرام است حال باید مخاطب این دو موضوع را با هم مقایسه کند که آیا آزادی بیان به معنای بی حرمتی به اعتقادات دیگران است؟!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این باره به خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: روحانیون، طلاب و مردم همیشه در صحنه استان همدان در اعتراض به اهانت و توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه اسلام، قرآن و رسول خدا (ص) فردا همزمان با سراسر کشور دست به تجمعات اعتراضی به این هتاکی ها و گستاخی های نشریات غربی علیه اعتقادات مسلمین خواهند زد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان عنوان کرد: این تجمع اعتراضی هماهنگ با سایر نقاط کشور به راس ساعت 7 صبح در مقابل مسجد جامع همدان برگزار خواهد شد.

رییس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان تاکید کرد: از حاضرین در این تجمع اعتراضی درخواست می شود که پروتکل های بهداشتی و اجتماعی را به صورت کامل رعایت کنند./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات