۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۶۳۰۲۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

تجمع اعتراضی در محکومیت توهین به پیامبر اسلام

تجمع اعتراضی در محکومیت توهین به پیامبر اسلام
کرمانشاه - سروری گفت: تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به شخصیت حضرت محمد(ص) بعد از اقامه نماز جمعه مقابل مسجد جامع برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مانند چند هفته گذشته مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر کرمانشاه برگزار می شود و آیت الله مصطفی علما، نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه را اقامه خواهند کرد.

سروری در ادامه با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی نمازگزاران بیان کرد: برای حفظ سلامتی نمازگزاران رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم است، لذا از همه نمازگزاران درخواست داریم که هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: بنابراین نمازگزاران به مانند هفته های گذشته ماسک، سجاده، مهر، تسبیح و... شخصی خویش را همراه داشته باشند و نیز از آوردن کفش ها به داخل مسجد جدا خودداری کنند.

این  مقام فرهنگی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین از افراد سالخورده، کودکان، کسانی که دارای بیماری زمینه ای هستند درخواست می شود برای حفظ سلامتی سایر نمازگزاران در این مراسم معنوی شرکت نکنند.

سروری در بخش دیگری از سخنان گفت: یکی دیگر از برنامه های فردا، تجمع اعتراضی نمازگزاران و مردم کرمانشاه در مقابل مسجد جامع در محکومیت توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به شخصیت حضرت محمد(ص) خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: این تجمع اعتراضی بعد از اتمام نماز جمعه برگزار می گردد، لذا از شهروندان ولایتمدار و مومن کرمانشاه درخواست داریم که حتما در این مراسم  از ماسک استفاده نمایند./1400//310/خ

ارسال نظرات