۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۶۶۵۴۰۱
به همت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران؛

دوره آموزشی عمومی و تربیت مدرس سلامت جنسی برگزار می شود

دوره آموزشی عمومی و تربیت مدرس سلامت جنسی برگزار می شود
کلاس عمومی و تربیت مدرس سلامت جنسی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کلاس عمومی تربیت مدرس و سلامت جنسی به همت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

دوره آموزشی عمومی و تربیت مدرس مربی تخصصی تربیت و سلامت جنسی با حضور اساتید مجرب بر اساس خانواده محور با رویکرد اسلامی برگزار خواهد شد.

این دوره ویژه طلاب مبلغان با اساتید حوزه علمیه خواهران است و در پایان به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

آشنایی با انحرافات و اخلاقات جنسی شایع و روش های راهنمایی و ارجاع از مهمترین عناوین دوره می باشد؛ همچنین آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان به والدین و آموزش مهارت‌های روابط عاطفی و جنسی به زوجین از محورهای این دوره می باشد.

از دیگر عناوین دوره می توان به نقش غرب و رسانه بر آسیب ها و نابه‌هنجاری های جنسی در جامعه ایران و مهارت‌های تدریس و آموزش گری و اصول اخلاق حرفه‌ای و اسلامی در تربیت و سلامت جنسی اشاره کرد؛همچنین کاربرد طب سنتی و روش‌های تغذیه در پیشگیری از انحرافات اخلاقات جنسی ششمین محور این دوره می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به نشانی http://farhangi.whc.ir/news/view/96522/ مراجعه کنند./1370/ت304/ف

ارسال نظرات