۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۶۵۷۶۴
امام جمعه قروه مطرح کرد؛

روحیه انقلابی مردم؛ سدی در مقابل دسیسه های دشمن

روحیه انقلابی مردم؛ سدی در مقابل دسیسه های دشمن
کردستان - امام جمعه قروه گفت: از ابتدای انقلاب انواع توطئه ها علیه ملت ایران توسط دشمنان بکار برده شده، ولی مردم با روحیه انقلابی درمقابل این توطئه ها ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی امروز در نشست بصیرت افزایی سیاسی طلاب مرکز تخصصی الزهرا (س) خواهران شهرستان قروه عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز هشت سال جنگ تحمیلی تقدس آن است که بعد از گذشت 30 سال هنوز نام و یاد آن ماندگار است.

امام جمعه شهرستان قروه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون انواع و اقسام توطئه ها و دسیسه ها علیه این ملت و نظام توسط دشمنان بکار برده شده است، ولی این روحیه انقلابی مردم ایران است که همچنان در مقابل این دسیسه ها ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به تحریم ها و کارشکنی برخی از مسؤولان در کشور، افزود: در آیه 23 سوره احزاب آمده است که خداوند به واسطه افراد مومن خویش از دین دفاع می کند و اینها کسانی هستند که بر سر عهد و پیمانی که با خداوند بسته اند، استوار باقی می مانند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه همواره باب شهادت و ایثار بر روی همه ما باز است، تاکید کرد: همچنین در آیه مذکور این پیام را می توان مشاهده کرد که کسانی که با خدا پیمان می بندند در پیمانشان هیچ تغییری ایجاد نمی کنند، بنابراین این همان نتیجه ای است که ما در انقلاب دیدیم.

امام جمعه شهرستان قروه گفت: امام خمینی (ره) در سخنرانی تاریخی خویش فرمودند که هدف اصلی ما در جنگ شکست آمریکا، اسرائیل و مستکبران نیست، بلکه هدف ما زمینه سازی برای انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

حجت الاسلام رستمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه باید زمینه های ظهور را مهیا کنیم، تاکید کرد: باید اعمال و افکار خویش را طبق موازین دینی و معنوی تنظیم کنیم تا ان شاء الله هم سبب خشنودی خداوند و اهل بیت علیهم السلام شویم و هم اینکه زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات