۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۶۶۰۰۴
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار خانواده شهید رادمهر؛

شکست آمریکا و بازگشت امنیت به منطقه، مرهون خون پاک شهدای حرم است

شکست آمریکا و بازگشت امنیت به منطقه، مرهون خون پاک شهدای حرم است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: باید در هر جایگاهی هستیم قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمود رادمهر با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شهادت را نزدیک شدن به هستی مطلق دانست و با بیان این که فرزندان کشورمان برای هدفی مقدس و به تعبیر قرآن فی سبیل الله در این مسیر قرار گرفتند، افزود: همان طور که پیامبر گرامی اسلام نیز فرمودند شهادت شریف ترین و بالاترین راه مردن است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که شهید زنده و دارای حیات طیبه است، تصریح کرد: شهادت مقامی والا است که خداوند متعال همواره در قرآن از آن یاد کرده و به طور حتم کسانی که در راه خداوند متعال به شهادت می رسند نزد پروردگار از درجات عالی برخوردار هستند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که شهید با خون پاک خود اسلام، انقلاب و مردم را بیمه کرده است، بیان داشت: اگر شهدا در دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت نبودند، امروز دشمنان اسلام و انقلاب بر ما چیره می شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شهدا با خون پاک خود اسلام و انقلاب را از سر کفار و اجانت رهایی دادند، خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی و همچنین ملت ایران به برکت خون پاک شهدا از یک امنیت قابل توجهی برخوردار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده دین و اهل بیت(ع) برای نابودی اسلام ناب متحد شدند و با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری تلاش کردند کشورهای اسلامی منطقه را با بحران جدی مواجه کنند، افزود: اما رزمندگان جبهه مقاومت با هوشیاری و بصیرت خود جلوی پیشروی این دشمنان را گرفتند.

امام جمعه ساری با بیان این که تکفیری های تروریست با حمایت مالی سعودی و لجستیکی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از مردم بیگناه کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیدند، بیان داشت: جنایت های این تروریست های مورد حمایت این سه کشور همواره در اذهان ملت های منطقه باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی مهم ترین هدف تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی بود، تصریح کرد: اما رزمندگان جبهه مقاومت با حضور در میدان جنگ، شکست سنگینی را به این مزدوران وابسته وارد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اگر امروز مردم ما و همچنین ملت های سوریه، عراق و سایرکشورهای منطقه امنیت دارند به برکت همین خون های پاک شهدای مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: اگر امروز می بینیم آمریکا جنایت کار و سایر همپیمانانش در منطقه از جبهه مقاومت عصبانی هستند، به دلیل شکست های متعددی که آنها در طول این سال ها متحمل شده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی به بی نتیجه بودن استراتژی خود در منطقه اعتراف کرده اند، بیان داشت: همه این پیروزی های سال های اخیر مرهون مجاهدت ها، ایثارگری ها و روحیه شهادت طلبی رزمندگان جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است، تصریح کرد: ما هر چه داریم از شهدا است و باید در هر جایگاهی که هستیم قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

گفتنی است؛ روز گذشته سپاه کربلا مازندران در اطلاعیه ای از بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم از خان طومان سوریه به کشور خبر داد./950//202/خ

ارسال نظرات