۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۳۹۶
آیت الله موسوی جزایری:

هدایت کردن زکات به سمت نیازمندان و محرومان جامعه ضروری است

هدایت کردن زکات به سمت نیازمندان و محرومان جامعه ضروری است
خوزستان - آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه پرداخت و جمع آوری زکات پیشتاز است، گفت: هدایت کردن زکات به سمت نیازمندان و محرومان جامعه ضرورت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در دیدار مدیرکل کمیته امداد خوزستان، با ابراز خرسندی از عملکرد کمیته امداد استان در جمع آوری زکات اظهار کرد: با فعالیت‌های انجام شده در سال‌های گذشته، پرداخت زکات در استان رونق گرفته است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه پرداخت و جمع آوری زکات پیشتاز است افزود: هدایت کردن زکات به سمت نیازمندان و محرومان جامعه یک ضرورت جهت محرومیت زدایی است.

وی اضافه کرد: استان خوزستان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته در زمینه جمع آوری زکات رشد خوبی داشته است و بسیار خرسندیم که در زمینه پرداخت زکات به چنین جایگاهی رسیده ایم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه خدمات بسیار ارزشمندی در جهت فقرزدایی به ویژه در بحث زکات انجام شده است عنوان کرد: چشم امید نیازمندان و فقرا به کمیته امداد است.

وی با تشکر از خدمات کمیته امداد خاطر نشان کرد: کمیته امداد همواره در خدمت محرومان است و خدمت به نیازمندان یک توفیق و فرصت الهی برای امدادگران این نهاد به شمار می‌رود./۹۴۵۴/د102/ب1
ارسال نظرات