۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۶۷۶۲۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ماه در فضای مجازی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ماه در فضای مجازی برگزار می‌شود
کرمانشاه - سروری گفت: به علت برگزار نشدن راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در کرمانشاه ویژه برنامه‌های این روز از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

عباس سروری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت رسول مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار داشت: متأسفانه بیش از 9 ماه است که بیماری منحوس کرونا بسیاری از حوزه ها و بخش های کشور را به تعطیلی کشانده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: بی شک تداوم این وضعیت می تواند تبعات ناگوار بسیاری برای جامعه ما به دنبال داشته باشد، لذا باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی از سوی مردم، زمینه از بین رفتن این بیماری در کشور و استان کرمانشاه هرچه سریعتر مهیا شود.

این مقام فرهنگی درادامه سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه وضعیت کرونا براساس اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونای کرمانشاه بسیار شدید است تا حدی که بسیاری از شهرستان های استان عملا تعطیل شده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: بنابراین مصوب شد برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس منحوس مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در کرمانشاه برگزار نشود.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه در کرمانشاه برنامه های متنوعی در دستور کار داریم، بیان داشت: امسال برای برگزاری و گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه از پتانسیل ها و ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ملی استفاده خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: پخش برنامه های متنوع فرهنگی، سیاسی و... از شبکه استانی زاگرس، برپایی نمایشگاه های مجازی مرتبط با یوم الله 13 آبان ماه و نیز پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش از این برنامه ها می باشد.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود به ویژه برنامه های سالروز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) اشاره کرد و گفت: امشب برای گرامیداشت این روز خجسته در 8 نقطه شهر کرمانشاه شاهد نورافشانی خواهیم بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین مردم ولایتمدار و مومن کرمانشاه امشب برفراز پشت بام منازل خود بانگ «لبیک یا محمد» و «مرگ بر آمریکا» را طنین انداز خواهند کرد.

این مقام فرهنگی در پایان سخنان خود گفت: از مردم فهیم و با فرهنگ استان کرمانشاه درخواست داریم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هم بار سنگینی که اکنون بر دوش کادر درمانی این خطه است را بردارند و هم اینکه در خروج این ویروس منحوس از کرمانشاه و کشور نقش خود را ایفا کنند./1400//310/خ

ارسال نظرات