۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۶۷۶۳۲
امام جمعه کرمانشاه:

کوتاهی در مبارزه با بیماری کرونا پایمال کردن حقوق دیگران است

کوتاهی در مبارزه با بیماری کرونا پایمال کردن حقوق دیگران است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما به نوعی در بحث مبارزه با بیماری کرونا در جامعه و کشور مسؤول هستیم و کوتاهی هر یک از ما نوعی پایمال کردن حقوق دیگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست ستاد مبارزه با کرونای استان کرمانشاه امروز با حضور آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و .... در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز و نامساعد کرونا در کرمانشاه و دیگر شهرستان های تابعه، بیان کرد: جای دارد از زحمات کادر درمانی و پزشکی استان کرمانشاه در بحث مبارزه با بیماری کرونا تقدیر داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: باید گفت که کادر درمانی در کرمانشاه بیش از 9 ماه است که تمام همت خود را به کار بسته که بیماری کرونا در این استان را مهار کند، بنابراین از مسؤولان و دولتمردان درخواست می کنیم که قدر این عزیزان را بدانند و امکانات لازم را برای آنها فراهم نمایند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا سخنان بسیار مهم و تاثیرگذاری ایراد فرمودند که همگی باید این منویات معظم له را نصب العین خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد ملی مبارزه با کرونا فرمودند که باید همگان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی کمک کار کادر درمان در بیمارستان ها باشیم، بنابراین باید به این خواسته بحق امام خامنه ای لبیک بگوییم.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه تنها با همراهی و تعامل مردم می توان بر ویروس کرونا غلبه کرد، عنوان داشت: همه ما به نوعی در بحث مبارزه با بیماری کرونا در جامعه و کشور مسؤول هستیم و کوتاهی هر یک از ما نوعی پایمال کردن حقوق دیگران است.

آیت الله علما در پایان سخنان خود گفت: مردم باید به دقت به نکات و مواردی که از سوی مسؤولان بهداشتی و پزشکان درباره کرونا مطرح می شود، عمل کنند تا ان شاء الله به زودی شاهد مهار ویروس منحوس کرونا در سراسر کشور باشیم./1400//210/خ

ارسال نظرات