۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۶۷۸۲۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی:

آمریکایی ها اعم از دموکرات و جمهوری خواه دشمن ایران اسلامی هستند

آمریکایی ها اعم از دموکرات و جمهوری خواه دشمن ایران اسلامی هستند
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکایی ها اعم از دموکرات ها و جمهوری خواهان دشمن ایران اسلامی هستند، گفت: آمریکا در اوج فساد قرار دارد و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلوبه و بویر احمد در ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه نازعات گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، کسانی که در برابر احکام الهی طغیان کرده و تنها به مادیات توجه دارند، بدون شک جایگاهی جز جهنم ندارند؛ از سوی دیگر کسانی که خداترس بوده و با تقوا هستند نیز جایگاهشان در بهشت است.

وی با بیان اینکه بهشت جایگاه کسانی است که در برابر سختی های مادی و معنوی صبر پیشه کرده و بر وسوسه های نفسانی خود غلبه می کنند، اظهار داشت: باید دانست کسانی که در دنیا به لذت ها و شهوت های نفسانی و شیطانی پرداخته و تسلیم نفس خود شود وارد جهنم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شیطان اعمال زشت و گناهان را برای انسان ها زینت می دهد و آنها را زیبا جلوه می دهد، ابراز کرد: اگر انسان ها خداوند را ناظر تمام اعمال خود ببینند، بدون شک هیچگاه دامن خود را به گناه آلوده نخواهد کرد.

امام جمعه یاسوج در ادامه به مسأله انتخابات آمریکا اشاره کرد و با تأکید بر اینکه آمریکایی ها اعم از دموکرات ها و جمهوری خواهان دشمن ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: امروز به اذعان خود سردمداران آمریکا، این کشور در اوج فساد قرار دارد و به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی همچنین یوم الله 13 آبان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به رونمایی از جدیدترین سامانه های موشکی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: توان موشکی کشور امری بازدارنده است، زیرا دشمنان امروز می دانند در جنگ نظامی هیچگونه شانسی برای برنده شدن ندارند؛ ما با موشک توانستیم پایگاه عین الاسد و پهپاد آمریکایی را مورد هدف قرار دهیم و هیمنه آمریکای جنایتکار را بشکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح خاطرنشان کرد: ما علیرغم وجود تحریم های ظالمانه پیشرفت های محیرالعقولی در زمینه های مختلف داشته ایم و این درسی برای همه ملت های آزاده است.

وی در پایان مسأله کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: تا کنون برای درمان این بیماری دارو یا واکسنی کشف نشده و بهترین راه پیشگیری از ابتلای به این بیماری رعایت بهداشت است و مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شهاب
United States
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
ای آقا یایدن هم پیروز یا به انگلیسی ( ترامپ ) بشه ، تازه ترامپ میشه ، میگی نه ؟ صبر کن !
0
0