۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۶۶۸۳۸۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

ظرفیت بالای گروه های جهادی طلاب در کمک به بیماران کرونایی نمایان شد

ظرفیت بالای گروه های جهادی طلاب در کمک به بیماران کرونایی نمایان شد
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: گروه های جهادی طلاب از پتانسیل بالایی برخوردارند و در این ایام کرونایی به خوبی ظرفیت های خود را نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در دیدار جمعی از گروه های جهادی طلاب کرمانشاه اظهار داشت: انجام کارهای گروهی و آنهم با نیت خدایی و قرب الی الله بسیار پسندیده و قابل ستایش است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: با شروع ویروس منحوس کرونا در کشور که از اسفندماه سال گذشته آغاز شد، شاهد ورود داوطلبانه و آتش به اختیار گروه های جهادی طلاب، بسیجیان، دانشجویان و... به این میدان بودیم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تشکیل گروه های جهادی را باید لبیک جوانان مومن و معتقد به رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست، تاکید کرد: گروه های جهادی در سال های اخیر که کشور درگیر بسیاری از مصائب و بلایای طبیعی بود، بسیار خوش درخشیدند به ویژه گروه های جهادی طلاب نقش پررنگتری داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی ادامه داد: همه خوب به یاد داریم که گروه های جهادی طلاب از همان اولین ساعات وقوع زمین لرزه شدید سرپل ذهاب در آن شهرستان برای امداد و کمک رسانی به گروه های نجات و امداد حضور پیدا کردند، تا جایی که بیشتر طلاب و روحانیون کشور در شهرستان سرپل ذهاب حضور پیدا کرده بودند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وظیفه گروه های جهادی تنها به حضور فیزیکی در محل حادثه و ... خلاصه نمی شود، بیان داشت: در سالهای اخیر بسیاری از گروه های جهادی کشور به ویژه گروه های جهادی طلاب در عرصه علمی نیز موفقیت های بسیار خوبی داشته اند و این نشان می دهد که نخبگان علمی بسیاری در بین طلاب کشور داریم.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه باید گروه های جهادی منسجم تر و با برنامه تر عمل کنند، گفت: گروه های جهادی در کشور یک امتیاز و یک برکت الهی است، از این رو برای پربارتر شدن این گروه ها باید بسترهای لازم را برای نهادینه سازی این عزیزان در جامعه انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تصریح کرد: گروه های جهادی طلاب از پتانسیل بسیار بالایی برخوردارند و در این ایام کرونایی به خوبی ظرفیت های خود را در کمک به بیماران در بیمارستان های کشور نشان داده اند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تداوم، تقویت و انسجام گروه های جهادی باید از برنامه های آینده ما باشد تا بتوانیم که از ظرفیت عظیم این گروه ها بهترین استفاده را در مسیر اعتلا و توسعه انقلاب اسلامی ببریم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات