۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۶۸۴۴۲
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت:

تفکر انقلابی در حوزه تقویت شود

تفکر انقلابی در حوزه تقویت شود
لرستان - حجت الاسلام سبحانی بر ضرورت تقویت و حفظ تفکر انقلابی در حوزه تأکید کرد و گفت: این مهم برای حفظ حوزه انقلابی ضروری است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، لرستان را خاستگاه پرورش عالمان دینی و شیعی بزرگ جهان اسلام عنوان کرد و بیان داشت: حوزه علمیه جایگاه تربیت و پرورش طلابی انقلابی و کارآمد است.

مدیر حوزه علمیه کوهدشت با اشاره به رسالت حوزه علمیه انقلابی در تربیت طلبه انقلابی و تراز انقلاب خاطرنشان کرد: یک طلبه انقلابی در قبال این نظام و انقلاب و تداوم راه انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارد، برای انجام این رسالت باید در مسیر طلبگی موفق شود.

وی بر ضرورت تحول در حوزه تأکید کرد و گفت: تحول در حوزه لازمه ارتقای سطح علمی، اخلاقی و تبلیغی است و می توان از ظرفیت اساتید، محققان و پژوهشگران بهره مند شد.

حجت الاسلام سبحانی عنوان کرد: تقویت و حفظ تفکر انقلابی در حوزه علمیه امری مهم در جامعه امروز بوده و حفظ این تفکر خنثی کننده هجمه های دشمن در زمینه های مختلف است.

وی تفکر انقلابی را سد راه نفوذ فرهنگی دشمن خواند و خاطرنشان کرد: این تفکر لازمه انجام رسالت حوزه انقلابی در قبال این انقلاب و نظام است.

مدیر حوزه علمیه کوهدشت بیان کرد: اساتید حوزه در تربیت طلبه تراز انقلاب نقش بسزایی دارند و باید به شاخصه های انقلابی گری توجه کنند.

وی گفت: داشتن صبر و بردباری و اخلاص عمل در تربیت طلبه انقلابی و کارآمد ضروری بوده و این مهم به عنوان یک اصل سرلوحه کار اساتید قرار گیرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات