۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۲۲۰
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

خدمت رسانی ۳۰ نفر از طلاب کرمانشاهی به بیماران کرونایی

خدمت رسانی ۳۰ نفر از طلاب کرمانشاهی به بیماران کرونایی
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از 30 نفر از طلاب کرمانشاه در بیمارستان های این استان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه در بحث کرونا شاهد حضور خوب طلاب در گروه های جهادی در راه مبارزه با این ویروس منحوس و نیز کمک به اقشار آسیب پذیر هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از 30 نفر از طلاب کرمانشاه در بیمارستان های این استان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با اشاره به اینکه این تعداد از طلاب جهادی به صورت دو شیفت کاری در بیمارستان ها حضور دارند، عنوان کرد: این 30 طلبه جهادی در قالب دو گروه 15 نفره به صورت شیفت های 10 روزه در بیمارستان های استان حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حضور گروه های جهادی در بیمارستان های استان کردستان تا زمانی که لازم باشد استمرار دارد و پایان کار آنها بستگی به شرایط موجود دارد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه اظهار داشت: همچنین برای ارائه خدمات روان شناسی در ایام کرونایی حوزه علمیه استان کرمانشاه اقدام به راه اندازی مرکز مشاوره با استفاده از تجارب حجت الاسلام محمد محرابی از روحانیون این استان نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی تاکید کرد: این مرکز مشاوره در مرکز مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به صورت دائم برقرار است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: حجت الاسلام محرابی؛ مسؤول مرکز مشاوره حوزه علمیه کرمانشاه به صورت چرخشی در مدارس علمیه سطح استان برای انجام مشاوره حضور پیدا می کنند./1400/

ارسال نظرات