۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۴۹۹
حجت الاسلام جباری:

دشمنان با ترور نخبگان نمی توانند مانع از پیشرفت علمی کشور شوند

دشمنان با ترور نخبگان نمی توانند مانع از پیشرفت علمی کشور شوند
مازندران - امام جمعه بهشهر، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان را ناشی از خوی وحشی گری و جنایت کارانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار دانست.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید فخری زاده، این عمل را ناشی از خوی وحشی گری و جنایت کارانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار دانست.

وی با بیان این که باید عاملان و آمران این جنایت شناسایی و مجازات شوند، افزود: به طور حتم دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان، عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن پست و حقیر هر گاه توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارد دست به چنین اقدامات ضد انسانی می زند، خاطرنشان کرد: جنایت و ترور در ذات رژیم صهیونیستی و مقامات آمریکایی است و در طول دهه های اخیر نیز دستان پلید آنها به خون نخبگان و دانشمندان کشورمان آغشته شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با ترور دانشمندان و نخبگان نمی توانند مانع از پیشرفت و توسعه علمی کشور شوند، تصریح کرد: جوانان نخبه، مؤمن و انقلابی کشورمان راه فخری زاده ها را ادامه خواهند داد و نخواهند گذاشت فقدان چنین شخصیت هایی خلأیی در روند توسعه علمی کشور ایجاد کند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که ایران اسلامی مهد نخبگان و دانشمندان برجسته در حوزه های مختلف علمی است، ادامه داد: رشد و توسعه علمی در کشورمان با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و دشمنان ملت ایران نمی توانند خللی در این مسیر ایجاد کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 42 سال اخیر همواره با توطئه ها و دشمنی های بسیاری از سوی معاندان انقلاب روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها علیه برنامه های علمی کشور، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در عرصه های مختلف در جهان نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که این جنایت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار به طور حتم بی پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: همان طور که مسؤولان کشورمان گفتند در زمان مقتضی پاسخی کوبنده به جنایت ها و توطئه های دشمنان داده خواهد شد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که راه و مسیر شهید فخری زاده با قدرت بیشتری باید ادامه پیدا کند، افزود: دستاوردهای ارزشمندی که امروز در صنعت هسته ای، دفاعی و همچنین پزشکی به دست آوردیم مرهون تلاش ها و مجاهدت های دانشمندانی همچون شهید فخری زاده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه اخیر شهدای بسیاری را تقدیم این سرزمین کرده است، ادامه داد: خون های پاکی که از فرزندان این کشور از سوی جنایت کارانی همچون رژیم صهیونیستی، آمریکا و جریان نفاق بر زمین جاری شده، عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام جباری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان ما باید بیش از پیش هوشیار باشند، تصریح کرد: متأسفانه برخی رویکردها در سال های اخیر موجب گستاخی طرف های غربی در برابر کشورمان شده که باید در این رویکردها تجدید نظر شود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که وادادگی و تن دادن به مذاکره با دشمن واقعی ملت ایران، اشتباهی راهبردی و استراتژیک است، بیان داشت: کسانی که پس از شهادت سپهبد شهید سلیمانی باز هم دم از مذاکره با آمریکا زدند امروز و پس از ترور شهید فخری زاده باید درس بگیرند که مذاکره با چنین جنایت کاری که حامی اصلی رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه آن ذلت خواهد بود./950/

ارسال نظرات