۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۷۰۱۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آیت الله یزدی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب نقش آفرین بود

آیت الله یزدی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب نقش آفرین بود
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به خدمات آیت الله یزدی در طول عمر پر برکت خود گفت: این عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب نقش آفرین بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت رحلت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی بیان داشت: این عالم مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر در در طول عمر پربرکت خود منشأ خدمات فراوانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این فقیه انقلابی از پیشگامان نهضت اسلامی علیه رژیم ستمشاهی و یار صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به نقش آیت الله حاج شیخ محمد یزدی در مبارزه علیه رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب عنوان کرد: این مجاهد خستگی ناپذیر در راه مبارزه با طاغوت متحمل زندان، شکنجه و تبعید شد.

وی ادامه داد: آیت الله یزدی در عمر پربرکت خویش علاوه بر داشتن مسؤولیت‌های سیاسی و اجتماعی مهمی همچون ریاست قوه قضاییه، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و امامت جمعه تهران، منشأ خدمات برجسته ای بودند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: تألیفات ارزشمند و همتی بلند در تربیت طلاب حوزه علمیه قم از فعالیت های اندیشمندانه این عالم فرزانه بود.

وی عنوان کرد: مجموعه این امور، کارنامه پرافتخاری است که در نزد خداوند اجری شایسته خواهد داشت و یقیناً در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات