۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۷۱۵۴۳
مکتب سلیمانی؛

بصیرت، اخلاص و شجاعت از ویژگی های شهید سلیمانی است

بصیرت، اخلاص و شجاعت از ویژگی های شهید سلیمانی است
لرستان - حجت الاسلام حیات الغیب بصیرت، اخلاص و شجاعت را از ویژگی های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو برای بصیرت افزایی در جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه بصیرت و تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: بصیرت لازمه مقابله با فتنه های دشمن و خنثی سازی این فتنه ها است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن هیچ وقت دست از فتنه بر نمی دارد، افزود: راه مقابله با توطئه های دشمن و دفع فتنه بصیرت و روشنگری است.

وی بصیرت را نیاز جامعه امروز خواند و اظهار داشت: برای بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان شهید سلیمانی بهترین الگو است.

حجت الاسلام حیات الغیب از بصیرت به عنوان شناخت کافی و توانایی تشخیص حق از باطل یاد کرد و گفت: بصیرت در همه امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر زمینه ها لازم است.

وی یادآور شد: همانگونه که ملت ایران اسلامی در سایه روشنگری های رهبر معظم انقلاب به بصیرت رسیدند و با حضور به موقع در 9دی فتنه 88 را خنثی کردند، امروز نیز بصیرت لازمه جلوگیری از هجمه نفوذ دشمن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بصیرت، اخلاص و شجاعت را از ویژگی های شهید سلیمانی عنوان و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی فردی بود که در سایه بصیرت و بینش زندگی می کرد حدود شرعی را رعایت می کرد، اخلاص عمل و ایمان قوی داشت.

وی گفت: تبعیت شهید سلیمانی از امام، رهبری، قرآن و مکتب رسول الله  ایشان را تبدیل به فردی کرد که رهبری مکتب شهید سلیمانی را مطرح کردند، مکتب شهید سلیمانی برای دیگران الگو است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: تبیین مکتب شهید سلیمانی برای درس گرفتن جوانان و بصیرت بخشی در جامعه ضروری است و شهید سلیمانی امروز به عنوان فرزند شهید ملت ایران و جهان اسلام است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات