۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۳۶۹۳
معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور:

دیدار با علما و بزرگان حوزوی نقش مهمی در ارتقا تحصیلی طلاب دارد

دیدار با علما و بزرگان حوزوی نقش مهمی در ارتقا تحصیلی طلاب دارد
کرمانشاه - معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: دیدار با علما و بزرگان حوزوی نقش بزرگی در ترغیب و تشویق طلاب در مسائل درسی و حوزوی در مدارس علمیه دارد.

حجت الاسلام قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: برای تغییر روحیه طلاب کنگاوری در این شرایط، اردویی 3 روزه به شهر مقدس قم داشتیم که با استقبال خوب طلبه ها روبرو گردید.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: در این سفر 3 روزه طلاب حوزه علمیه کنگاور موفق شدند در محضر بزرگانی همانند حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر رهبری مقام معظم رهبری در قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب؛ رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد؛ مجمع نمایندگان طلاب کشور، حجت الاسلام و المسلمین همتیان؛ معاون سابق تهذیب حوزه های علمیه و آیت الله عابدی فیض ببرند.

این استاد حوزوی با تاکید بر اهمیت و بازخورد مثبت این سفر زیارتی برای روحیه طلاب، تاکید کرد: همچنین طلاب کنگاوری در این سفر سه روزه توانستند که ضمن زیارت مرقد حضرت معصومه (س) در مسجد بزرگ جمکران فیض و سعادت حضور داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: در این سفر 45 نفر از طلاب کنگاوری حضور داشتند و امیدواریم که این برنامه ها که هم جنبه زیارتی و هم جنبه تهذیبی و علمی دارد، تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام دهنوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه در بحث اسکان طلاب کنگاوری شاهد همکاری خوب مدیریت حوزه های علمیه کشور بودیم که همین امر باعث شد که علاقه طلاب برای سفرهای بعدی به این شهر مقدس چند برابر شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: تلاش ما این است که این برنامه ها و سفرها را به صورت منظم انجام دهیم، لذا در پایان امتحانات ترم اول برای تجدید روحیه طلاب این حوزه، سفری را به شهر مقدس قم خواهیم داشت.

حجت الاسلام دهنوی در تاکید کرد: همچنین در پایان امتحانات ترم دوم یعنی در فصل تابستان طلاب را در قالب یک کاروان زیارتی به شهر مقدس مشهد اعزام خواهیم کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دیدار با علما و بزرگان حوزوی نقش بزرگی در ترغیب و تشویق طلاب در مسایل درسی و حوزوی در مدارس علمیه دارد./1400/

ارسال نظرات