۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۶۷۳۹۸۹
حجت الاسلام عمادپور تشریح کرد؛

آخرین دستاوردهای پژوهشی مدرسه فقهی امام محمد باقر

آخرین دستاوردهای پژوهشی مدرسه فقهی امام محمد باقر
معاون پژوهش مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) ارائه گزارشی از روند پژوهش‌‌های این مدرسه فقهی پرداخت، گفت: درصدد آن هستیم گستره جشنواره‌های علمی و پژوهشی خود را وسیع‌تر کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عمادپور در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره پژوهشی امام محمد باقر(ع) که امشب از سوی مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) در دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه به ارائه گزارشی از روند پژوهش های این مدرسه فقهی پرداخت.

وی گفت: ما این جشنواره پژوهشی را برای تقویت بعد پژوهشی طلاب مدرسه فقهی خود برگزار کردیم تا مهارت‌های‌شان در زمینه تحقیق در رابطه با علوم مکتب اهل بیت(ع) قوی شود.

وی با اشاره به پژوهش های برتر، برگزیده و شایسته تقدیر نخستین جشنواره پژوهشی امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: این جشنواره با تکیه بر علومی همچون فقه و رجال برگزار شده است.

حجت الاسلام عمادپور با بیان اینکه درصدد آن هستیم گستره جشنواره های علمی و پژوهشی خود را وسیع تر کنیم، ابراز کرد: فراخوان بعدی به زودی منتشر خواهد شد و طلاب می توانند مقالات ارزشمند خود را بری ما ارسال کنند.

معاون پژوهش مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع) در پایان از رونمایی درسنامه رجال و سندشناسی کاربردی، نرم افزار تلفن همراه دروس حوزوی و کتاب گویا خبر داد و آن را گامی در جهت به روز شدن حوزه های علمیه دانست./841/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
راه قدس از کربلا
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
اقدامات این مدرسه در راستای نظام را خبررسانی نمی کنین؟
0
0