۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۴۹۲۷
یادداشت رسیده؛

هراس مرتجعان از شکست دوباره

هراس مرتجعان از شکست دوباره
اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند که مبانی دولتشان نیز بر پایۀ فریب افکار عمومی و شارلاتانیزم رسانه‌ای است، که این سیاستشان نیز سوغات و تحفۀ فرنگ است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اصلاح‌طلبانِ امروزی از حرکت رو به جلو و به عقب برنگشتن سخن می‌گویند و مخالفان خود را به تحجّرگرایی متهم می‌کنند؛ اما شاید بتوان آنها را مرتجعانی دانست که به سبک منورالفکران دورۀ قاجاریه، سعادت خود را در غرب جست‌وجو می‌کنند.

آنها همچنان بر این باورند که ایرانی باید از فرق سر تا نوک پا غربی شود، و برای رسیدن به آرمان‌شهری که در ذهن خود ساخته‌اند، دست گدایی‌شان همیشه در برابر اربابانشان دراز است و مقلّد بی‌چون‌وچرای فرهنگ غرب‌اند.

شارلاتانیزم رسانه‌ای اصلاح طلبان برای فریب افکار عمومی

اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند که مبانی دولتشان نیز بر پایۀ فریب افکار عمومی و شارلاتانیزم رسانه‌ای است، که این سیاست شان نیز سوغات و تحفۀ فرنگ است.

آنها مدام شعار آزادی اندیشه سرمی‌دهند، اما ازنظر فکری به یبوست سنگی دچارند، و درحالی شعار مردم‌سالاری را سرِ دست گرفته و امتیازش را به نام خود زده‌اند که هروقت دولت را در چنگ گرفته‌اند، چشمشان را چنان بر روی مردم بسته‌اند که گویی هیچ‌گاه مردمی در کار نبوده‌اند!

هراس مرتجعان از شکست دوباره

اصلاح‌طلبانی که سیاست شان به انگلوفیل‌ها تنه می‌زند و با ناکارآمدی‌شان مردم را به ستوه آورده‌اند، امروز با همۀ وجود دریافته‌اند که هیچ جایگاه و مقبولیتی در بین مردم ندارند و در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا هرگز مورد استقبال ملت قرار نخواهند گرفت؛ ازاین‌رو قصدشان این است که از هم‌اکنون بهانه‌تراشی کنند، با دغل‌کاری زیر میز بازی انتخابات بزنند و به‌جای پاسخ‌گویی، افکار عمومی را به مسائل حاشیه‌ای سرگرم کنند.

در روزهایی که رسانه‌های معاند از خارج‌ کشور و نفوذی‌های وطن‌فروش از داخل کشور مدام درحال تزریق ناامیدی به جامعه هستند و چنین القا می‌کنند که مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت نخواهند کرد، حضور خیره‌کنندۀ مردم از همۀ قشرها در راهپیمایی ماشینی و موتوری ۲۲ بهمن ۹۹ اصلاح‌طلبان را دست‌پاچه کرد.

راهپیمایی پرشکوهی که به جهانیان نشان داد مردمی که به علت بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید بیش از سال‌های گذشته تنگی معیشت را تجربه می‌کنند، امسال با هزینه کردن چندین لیتر بنزین و به جان خریدن خطر احتمالی بیماری و البته با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پایبندی به آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان را فریاد زدند.

مردم با وجود مشکلات نشان دادند پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند

همچنین راهپیمایی امسال شبهه‌پراکنی‌های هرسالۀ مزدوران امریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کرد؛ چراکه دیگر دانشگاه و مدرسه‌ای دایر نبود تا آنها به‌دروغ بگویند که حکومت ایران دانش‌آموزان و دانشجویان را به‌زور به میدان آورده است!

هراس مرتجعان از شکست دوباره

این راهپیمایی نشان داد که مردم هنوز هم حاضرند برای انقلابشان هزینه بدهند، و با همۀ مشکلات ریز و درشت اقتصادی باز هم پای کار نظام اسلامی‌اند.

راهپیمایی امسال را می‌توان یکی از خالص‌ترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن دانست؛ چون هرچه بود مردم بود و مردم بود و مردم...

اصلاح‌طلبانی که تنها به طمع رأی‌آوری، مردم‌مردم می‌کنند و درواقع هیچ ارزشی برای مردم و رأی و نظر آنان قائل نیستند، باز هم مثل همیشه به‌جای متن به حواشی پرداختند و مسائل کم‌اهمیتی مثل حرکت نسنجیدۀ چند جوان اصفهانی را دستاویز قرار دادند تا ناراحتی خود را از شکوه و حماسۀ مردم نشان دهند؛ اما چون این حاشیه چندان پررنگ نبود، با خباثت تمام و نسبت دادن دروغ، دادوهوار کردند که نام حضرت امام خمینی از بیانیۀ پایانی حذف شده است! این درحالی است که در قبال همۀ توهین‌های هم‌قطارانشان به ساحت مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، تنها واکنش آنها سکوت یا فرافکنی است!

عصبانیت اصلاح طلبان از حضور به موقع مردم در صحنه

اصلاح‌طلبانی که تا دیروز شعار دمکراسی سرمی‌دادند و حتی آزاد بودن مردم برای توهین کردن به حاکمان را روش امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌دانستند، امروز با دیکتاتوری مطلق در پی انتقام‌گیری از چند جوان خام‌اند که اتفاقاً بی‌تدبیری و ناکارآمدی همین دولت آنها را عصبانی کرده است.

گویا اصلاح‌طلبان از حضور مردم در بزنگاه‌ها و در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور به‌سختی عصبانی‌اند و دریافته‌‌اند که این مردم قصد دارند با حضور مقتدرانۀ خود در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر به آنها و افکار لیبرالی‌شان "نه" بگویند.

هراس مرتجعان از شکست دوباره

سیاسی‌بازی‌های اخیر اصلاح‌طلبان و سوءاستفاده از مسائل مختلف کشور از جمله کرونا، بودجه، واکسن، فضای مجازی، و راهپیمایی ‌۲۲ بهمن به‌خوبی نشان می‌دهد که آنها نیز مانند ما حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو و شکست افکار پوسیده‌شان در مقابل افکار ناب انقلابی را پیش‌بینی می‌کنند.

و هم‌اکنون و در این دوران حساس کشور لازم است نیروهای انقلابی با حفظ وحدت و انسجام خود وارد میدان انتخابات آتی شوند و طعم خوش خدمت جهادی را به مردم بچشانند.

محمدصادق ناطقی

/841/د101/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
عالیبود .

امیدواریم
فردی
رئیس جمهور شود که
واقعا فراجناحی باشد
سیاسی باشد اما سیاست زده نباشد
انقلابی باشد
آرمان گرا و در عین حال واقع نگر باشد


به امید اتصال ایام زندگیمان به
روزهای خوش ِ با امام زمان بودنمان
1
0