۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۷۶۴۰۴

دوچرخه‌سواری راهیان نور برگزار می شود

دوچرخه‌سواری راهیان نور برگزار می شود
دوچرخه‌سواری راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف فرهنگی، تفریحی و ورزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گروه دوچرخه‌سواری راهیان نور (پا به رکاب) در این اندیشه است که برای نخستین بار برنامه راهیان نور را با دوچرخه همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از استان قم اجرا کند.

نفرات شرکت‌کننده در این برنامه: سید اسدالله سید اردکانی؛  سید علیرضا موسوی؛ محمد‌حسین فاطمی‌نسب (راوی راهیان نور و مدرس موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دانشگاه)؛  محمد مهدی فاطمی‌نسب؛ محمد‌حسین حسینی لاله‌لو و محسن افتخاری هستند.

برنامه  گروه دوچرخه‌سواری راهیان نور (پا به رکاب)

این گروه، چهارشنبه شب مورخ 1399/12/20 بعد از طی مسافتی نمادین با اتوبوس به سمت پادگان دوکوهه حرکت می‌کنند و غروب پنج‌شنبه  از فضای معنوی دو کوهه استفاده خواهند کرد.

گروه دوچرخه‌سواری راهیان نور، روز جمعه از اندیمشک به سمت یادمان فتح‌المبین (65 کیلومتر) و از آنجا تا مقصد چنانه (31 کیلومتر) حرکت می‌کنند و روز شنبه از چنانه به مقصد چذابه (حدود 70 کیلومتر) رکاب می‌زنند و در این راه در یادمان شهید اسکندرلو، یادمان شهیدباقری، قتلگاه فکه، کانال کمیل و حنظله توقف خواهند داشت. 

همچنین این گروه، روز یک‌شنبه از چذابه به سمت هویزه (70 کیلومتر) رکاب خواهند زد و در بستان، دهلاویه و سوسنگرد هم توقف خواهند داشت و روز دوشنبه از هویزه به سمت یادمان شهدای هور و در نهایت در طلائیه مستقر خواهند شد.

 گروه دوچرخه‌سواری راهیان نور روز سه شنبه از طلائیه به سمت شلمچه حرکت می‌کنند (112 کیلومتر) و روز چهارشنبه از شلمچه به سمت خرم‌شهر و آبادان رکاب خواهند زد (35 کیلومتر) و پایان برنامه این گروه در معراج شهدای اهواز است که در دارخوین چادر خواهند زد.

این برنامه توسط گروه دوچرخه‌سواری راهیان نور (پا به رکاب) با هدف ترتیب فرهنگی، تفریحی و در نهایت ورزشی برگزار می شود./998/

ارسال نظرات