۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۷۶۴۵۸

مدرسه فقهی آل یاسین برای سال تحصیلی آینده طلبه می پذیرد

مدرسه فقهی آل یاسین برای سال تحصیلی آینده طلبه می پذیرد
مدرسه فقهی آل یاسین برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ در مقطع سطح دو (فقط پایه هفتم) طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  مدرسه فقهی آل یاسین با هدف پرورش فقیهان شایسته برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ در مقطع سطح دو (فقط پایه هفتم) طلبه می پذیرد.

احیای نظام صحیح تدریس و تدریس سنتی در حوزه، انتخاب آزادانه اساتید عمومی دروس فقه و اصول، بهره‌مندی از اساتید راهنمای شایسته و ممتاز، برگزاری دو کلاس راهنمای فقه و اصول در دو مرحله تثبیت و تعمیق، ارزیابی مستمر پیشرفت کیفی و کمی تحصیلی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه و ارائه مشاوره های علمی از جمله ویژگی‌های تحصیل در مدرسه فقهی آل یاسین است.

همچنین از دیگر مزایای تحصیل در مدرسه آل یاسین می‌توان به ارائه آموزش های تکمیلی مرتبط با فقه و اصول و روش اجتهاد، ارائه فعالیت های پژوهشی در راستای فهم دقیق و کامل تر دروس برگزاری کلاس های روزانه معارف، اخلاق و تربیت معنوی، برگزاری اردوی تفریحی علمی برای طلاب و خانواده ها و اجرای برنامه ویژه تابستانی مشهد مقدس و امکان ادامه تحصیل در مقطع خارج مدرسه در صورت موفقیت در آزمون ورودی اشاره کرد.

طلاب علاقمند به تحصیل در مدرسه باید شرایطی همچون اتمام پایه ششم حوزه، کسب امتیاز لازم در آزمون کتبی مرکز مدیریت حوزه، کسب امتیازات لازم در مصاحبه علمی و عمومی مدرسه و تعهد شرعی و اخلاقی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه را داشته باشند.

گفتنی زمان ثبت نام اولیه در مدرسه آل یاسین  ۱۵ تا 30 اسفند ماه است که این ثبت نام از طریق سایت نجاح به نشانی http://paziresh.ismc.ir و سایت مدرسه فقهی آل یاسین به نشانی http://alfegh.ir صورت می پذیرد؛ همچنین آزمون کتبی نیز روز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود که همان آزمون متمرکز مراکز فقهی توسط مرکز مدیریت است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌های مدرسه، شرایط پذیرش و نحوه ثبت نام می توانند با شماره تلفن 02537733280 تماس گرفته و یا به سایت مدرسه به نشانی http://alfegh.ir و یا در ساعت اداری به آدرس قم بلوار سمیه خیابان شهیدان پلاک ۱۴ مراجعه کنند.

ارسال نظرات