۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۳۹۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

قهر با صندوق رأی و عدم شرکت در انتخابات خواسته اصلی دشمن است

قهر با صندوق رأی و عدم شرکت در انتخابات خواسته اصلی دشمن است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی، قهر کردن با صندوق های رأی و عدم شرکت در انتخابات را خواسته اصلی دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس باید قدر سخنان مقام معظم رهبری را بدانند و این موقعیت را بشناسند و حفظ کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره در پیش بودن روز جهانی مقابله با دخانیات، افزود: متأسفانه بر علیه مواد دخانی نظیر سیگار در کشورمان تبلیغات چندانی صورت نمی گیرد در حالی که سیگار و قلیان مقدمه ای برای اعتیادهای بزرگ تر است.

امام جمعه ساری بر ضرورت هوشیاری جوانان در خصوص مصرف مواد دخانی تأکید کرد و گفت: متأسفانه بعضی از محافل به نام قهوه خانه های سنتی در حال زمینه سازی و ترویج اعتیاد به قلیان و سیگار هستند که خانواده و مسؤولان باید این مسأله را جدی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با گلایه از خاموشی های بی ضابطه و مشکلاتی که برای صنایع به وجود آمده است، افزود: برخی از صنایع ما در خاموشی های اخیر ضررو زیان دیدند و باید پیش از خاموشی ها اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مجازی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همان طور که ایشان فرمودند صحنه رقابت های انتخابات باید صحنه رقابت رفاقتی باشد نه این که به صحنه جنگ قدرت تبدیل شود.

وی با بیان این که دشمن در این انتخابات به دنبال جنگ داخلی است، ادامه داد: معاندان در تلاش هستند طرفداران کاندیداها را در برابر هم قرار دهند که باید هوشیار بود.

امام جمعه ساری همچنین به تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی و حقیقی بر علیه انتخابات خرداد ماه اشاره کرد و گفت: همه توان دشمن برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، قهر کردن با صندوق های رأی و عدم شرکت در انتخابات را خواسته اصلی دشمن دانست و تصریح کرد: شرکت در انتخابات و دادن رأی حق مردم است و باید از این حق استفاده کنند چون هم انتخابات حق مردم و هم تکلیف الهی است.

وی با بیان این که انتخاب اصلح در انتخابات پس از حضور حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر انتخاب صحیح داشته باشیم به حتم نتایج درستی هم در پی خواهد داد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که در انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: با انتخاب اصلح می توانیم مشکلات کشور را رفع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مافیای واردات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بزرگترین مانع را در راستای تحقق شعار سال، مافیای واردات بیان کردند و به همین دلیل مسؤولان برای برداشتن موانع به دنبال مسائل جزیی نروند و همین مسأله را بییند و آن را دنبال کنند./950/

ارسال نظرات