۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۸۱۶۲۶
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

شرکت در انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور و تغییر مدیران ناکارآمد است

شرکت در  انتخابات زمینه ساز پیشرفت کشور و تغییر مدیران ناکارآمد است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: شرکت در انتخابات، مشارکت برای ایجاد تغییر، پیشرفت کشور و تغییر مدیرانی که دچار فساد و ناکارآمدی هستند؛ بنابراین نباید صندوق‌ها خالی بماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجتماع شیوخ عشایر، معتمدین و بزرگان آبادان و خرمشهر  بامداد امروز با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در حسینیه صدیقه الشهیده فاطمه الزهرا (س) آبادان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم چند تن از شیوخ و بزرگان عشایر ضمن لبیک به ندای رهبری، بر حضور حداکثری در انتخابات و  همچنین همبستگی و آمادگی خود را برای حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی از طریق حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح اعلام و بر حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی تأکید کردند.

در ادامه آیت الله حیدری بیان داشت: شرکت در انتخابات، مشارکت برای ایجاد تغییر، پیشرفت کشور و تغییر مدیرانی که دچار فساد و ناکارآمدی هستند؛ بنابراین نباید صندوق‌ها خالی بماند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به معایب عدم شرکت در انتخابات عنوان داشت: شرکت نکردن در انتخابات راه اصلاح مشکلات اقتصادی نیست، بلکه لزوم حضور در انتخابات برای تغییر مسؤولانی است که تولید و اقتصاد کشور را دچار مشکل ساخته اند.

آیت الله حیدری در خصوص اهمیت انتخابات صحیح تصریح کرد: انتخاب باید با دقت صورت گیرد به گونه‌ای که شخصی را انتخاب کنیم که ضمن دارا بودن توانایی اداره امور از فساد نیز جلوگیری کند.

وی افزود: مردم ما بسیار دانا و هوشیار هستند و به طور حتم برای پیشرفت کشور صحنه را خالی نمی‌گذارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بزرگان و معتمدان ادامه داد: شما بزرگان باید سعی کنید که آن شخصی که ناامیدی بر او چیره شده است و قصد شرکت در انتخابات را ندارد این را تببین کنید که بی‌تفاوتی مشکلی را حل نمیکند بلکه با مشارکت و امید به آینده می‌توان وضعیت کشور را به سمت احسن الحال تغییر داد.

آیت الله حیدری در پایان گفت: به همت شما عزیزان می‌توان مشکلات را رفع کرد و با حضور خود می‌توانید قدمی برای پیشرفت کشور عزیز اسلامی خود بردارید. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
حضور حداکثری بدون انتخاب اصلح یک فعالیت و عملکرد ناقص و ناتمام خواهد بود، ما باید با حضور حداکثری پای صندوق رأی بیاییم و فرد اصلح را انتخاب کنیم که مانند امروز در عرصه اقتصاد، سیاست خارجی، مسائل اجتماعی و دیگر مشکلات گرفتار نباشیم
0
0