۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۸۴۰۱۹
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با رسا:

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اژه ای دشمنان انقلاب را آزرد

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اژه ای دشمنان انقلاب را آزرد
حجت الاسلام نوروزی ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب صواب آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه به تبیین این مسأله پرداخت.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه گفت: این انتصاب را دست مریزاد می‌گوییم به رهبر معظم انقلاب و قطعا انتخاب شایسته‌ای را انجام دادند؛ این انتصاب به چند دلیل دشمنان را آزرد که در رسانه‌ها بدان پرداختند.

وی ضمن بیان اینکه آقای اژه‌ای با توجه به سوابق خود نتیجه خوبی را خواهند گرفت اظهار داشت: وی از خانواده قوه قضائیه است و در متن کارها بوده و هست؛ ایشان از سیاسیون و انقلابی‌های قبل از انقلاب است و همچنین از خانواده شهدا نیز هستند که همه اینها منجر شده آقای اژه‌ای اهل نظر و رأی در حوزه دادگاه بشوند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس همچنین ادامه داد: بنابر این، انتخاب ایشان انتخاب بسیار خوبی است؛ وی یک فرد آشنا به مسائل و نام آشنا برای همگان است که قطعا این نکته بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: احساس می‌شود آقای اژه‌ای در منصب ریاست قوه از رؤسای قبلی قوی‌تر ظاهر شوند؛ زیرا زیرا آن عزیزان تجربه خاصی در زمینه حقوق، قضا و قوه قضائیه نداشتند ولی آقای اژه‌ای کوه تجربه است.

حجت الاسلام نوروزی همچنین ادامه داد: در موضوع قوه قضائیه، آقای اژه‌ای اشخاص خوبی را می‌شناسد و می‌داند از چه اشخاصی استفاده کند تا روند تحولی تسریع شود؛ این نکته بسیار مهمی است که یک شخص در زمینه خاصی شناخته شده باشد و افراد توانمند را بشناسد.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در متن قضیه‌های قوه بوده اند، تصریح کرد: اگر وی بخواهد به سیر تحولی جامه عمل بپوشاند، باید افراد تحول خواه را انتخاب کند و از درون، مردان تحول خواه این ساختمان را تغییر بدهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
اولویت های اصلی و مهم رئیس جدید دستگاه قضا در گام حیاتی و ضروری دوم انقلاب برای نظام و کشور:
۱-پیگیری جدی پیشرفت سند تحول دستگاه قضا که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است.
۲-پیگیری جدی در جهت صدور هرچه سریعتر حکم پروند های موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی ..
0
0