۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۸۴۷۰۶

درخواست امام جمعه اهواز از ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل آب خوزستان

درخواست امام جمعه اهواز از ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل آب خوزستان
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتظار می‌رود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سهم خودش برای رسیدگی به مشکل کم آبی برنامه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه خوزستان با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت: از شما و همکاران‌تان بابت پیگیری موضوع تولید واکسن تا وصول نتیجه، تشکر می‌کنم و از اینکه باز هم روی پای خودمان ایستادیم خرسندم.

وی افزود: با توجه به خدمات، سوابق و توان ستاد اجرایی فرمان امام، تقاضا داریم این نهاد بیش‌ازپیش در بحث معیشت مردم و بویژه مسئله اشتغال ورود کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد گفت: در مسئله کم‌آبی و بی‌آبی‌های اخیر نیز مشکلات اساسی برای مردم در برخی شهرهای خوزستان رخ داد که انتظار می‌رود ستاد اجرایی به سهم خودش برای رسیدگی به این مشکل برنامه ویژه داشته باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
چرا چرا اینکاررا باما میکنید وحرف از اسلام می‌زنید پس کو فقط گردوخاک ولجن واسه ما میزارید اگرخوزستان نباشد شما بدبخت خواهید شد پس انصاف داشته باشید
0
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
یکی از کاربران عزیزبا نام شریف «ج» در جائی نوشته بود:«همه جا خشکسالی میشه.سیل میاد .طوفان میاد اما افرادی که از این بلایا سوء استفاده می کنند باید به اشد مجازات برسند.» . بنده ی حقیر در پاسخ به این بزرگوار نوشتم : «ج» جان عزیزو خوب و باشور __ای دشمن مفسدان آشور __ و ای صاحب قلب نیک و پر شور __بوسم قدم و دو دستت از دور __ آن مردم با صفا و خون گرم __هستند رئوف و در سخن نرم __باید همه قدرشان بدانیم __یاران جنوبیان بمانیم . درود بر مردم بزرگوار و بسیار دوست داشتنی استان خوزستان ایدهم الله تعالی .
0
0