۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۸۶۳۹۳
آیت الله علما عنوان کرد؛

حضور کادر درمان در مبارزه با کرونا؛ جلوه ای از یک حرکت الهی و انسانی

حضور کادر درمان در مبارزه با کرونا؛ جلوه ای از یک حرکت الهی و انسانی
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مبارزه کادر درمان با ویروس منحوس کرونا در بیمارستان های و مراکز درمانی، حرکتی انسانی و الهی محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز از بیمارستان حضرت معصومه(س) شهر کرمانشاه بازدید و در این مراسم با مدیریت و کارکنان این مرکز درمانی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جریان این بازدید گفت: از روزی که ویروس منحوس کرونا در کشور به ویژه استان کرمانشاه شیوع پیدا کرد، خوشبختانه شاهد فعالیت جهادگونه کادر درمانی و بهداشتی در سراسر مملکت بودیم که این کاری خداپسندانه و بشردوستانه است.

وی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: زمانی که امام خامنه ای از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر می کند این تقدیر و تشکر یعنی اینکه اسلام از شما عزیزان و مدافعان سلامتی تقدیر نموده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از بزرگترین عبادات در مبین اسلام همان خدمت به خلق الله است و این خدمت جزو یکی از واجبات برای همه ما محسوب می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با این وجود باید اذعان کرد که کادر درمان در مدت این چند سال که با ویروس منحوس کرونا در نبرد هستند با کمبودهایی روبرو بوده اند ولی با این وجود همچنان در سنگر باقی ماندند که این حرکتی انسانی و الهی محسوب می گردد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: از روزی که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد بسیاری از عزیزان در میدان نبرد با این ویروس جان خود را فدای سلامتی مردم و ملت کردند که به حق باید این عزیزان را شهدای مدافع سلامت نامید و جایگاه آنان همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: کاری که شما امروز در بیمارستان ها انجام می دهید با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست، ارزش کار شما به حدی والاست که باید تنها آن را ستود و از خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی داشته باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات