۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۸۶۴۸۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

غربی ها غیر قابل اعتمادند / سازش با مستکبران با تفکر حسینی در تضاد است

غربی ها غیر قابل اعتمادند / سازش با مستکبران با تفکر حسینی در تضاد است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: اگر کسانی فکر می کنند با سازش در برابر ظالمان می توانیم مملکت را اداره کنیم این تفکر اشتباه و ضد امام حسینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی طلایه داران تبلیغ با تسلیت در پیش بودن ایام سوگواری ماه محرم، گفت: رویکرد عزاداری حسینی باید جنبه یالثارات الحسینی و انتقام جویانه از خط انحراف، جریان باطل، ظلم و ظالم داشته باشد.

وی با بیان این که امروز ما مسؤول هستیم تا باید جریان امام حسین(ع) را تقویت و با جریان یزیدی مقابله کنیم، افزود: عزاداری برای امام حسین(ع) در کنار سازش با جریان باطل به شدت با هم در تضاد است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که سازش با ظالمان و یاری به مظلومان هیچ سازگاری با هم ندارند، گفت: سازش با ظالمان هیچ سود و نفعی برای ما نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که اگر کسانی فکر می کنند با سازش در برابر ظالمان می توانیم مملکت را اداره کنیم این تفکر اشتباه و ضد امام حسینی است، ادامه داد: با سازش در برابر ظالمان و یزیدیان زمان نمی توان مملکت امام حسین(ع) را ساخت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر مسأله استکبار ستیزی تأکید داشته و دارند، گفت: باید از فکر سازش با مستکبران و ظالم به شدت پرهیز کرد و نباید هیچ گاه در دام سازش با ظالمان افتاد.

امام جمعه ساری، استکبار ستیزی را فلسفه انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین و مصداق بارز «یالثارات الحسین» است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه را به جریان باطل زد و انتقام خون امام حسین(ع) را از جریان باطل گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عزاداری بدون توجه به سیاست و استکبار ستیزی خیالی باطل و راهی نادرست است، بیان داشت: باید در کنار عزاداری برای امام حسین(ع) به مسائل مهم سیاسی روز کشور و جهان اسلام پرداخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز شرایط بسیار خوبی به وجود آمده و این انتخابات بزرگترین گام و منتخب آن بهترین فرد برای اداره قوه مجریه کشور است، گفت: امروز یک دوره طلایی در کشور به وجود آمده و همه وظیفه داریم دولت را تقویت کنیم چون فکر این دولت انقلابی و مشی آن جهادی و شعارش سازندگی کشور بدون اتکا به بیگانگان و با اتکا به داخل است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آقایان هشت سال کشور را معطل کردند و چیزی از مذاکرات و برجام به دست نیامد، افزود: جمهوری خواه و دموکرات هیچ تفاوتی با هم ندارند و امروز می بینیم در دوران دموکرات ها نیز دوباره زیر قول های خود زدند./950/پ210/

ارسال نظرات