۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۸۶۸۶۳

تفاهم‌نامه مرکز خدمات استان قم و موسسه آموزش عالی اجتهاد

تفاهم‌نامه مرکز خدمات استان قم و موسسه آموزش عالی اجتهاد
مرکز خدمات طی عقد تفاهم‌نامه با موسسه آموزش عالی اجتهاد قم امکان پذیرش دانشجو از بین طلاب و کارمندان مراکز حوزوی و خانواده‌های آنان را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،مرکز خدمات استان قم طی عقد تفاهم‌نامه با موسسه آموزش عالی اجتهاد قم، امکان پذیرش دانشجو از بین طلاب و کارمندان مراکز حوزوی و خانواده‌های محترم آن‌ها را با ظرفیت محدود فراهم کرده است.

تحصیل در این موسسه آموزش عالی در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ، بدون آزمون، در رشته‌های زیر است:

1. کارشناسی پیوسته رشته علوم قرآن و حدیث:

الف) تخفیف 100 درصدی برای دانشجویانی که معدل پایان ترم آن‌ها بین 17 تا 20 باشد.

ب) تخفیف 70 درصدی برای دانشجویانی که معدل پایان ترم آن‌ها بین 15 تا 17 باشد.

ج) از دانشجویانی که معدل آنها پایین تر از 15 باشد شهریه کامل دریافت می شود.

2. کارشناسی ناپیوسته رشته تربیت معلم قرآن کریم با تخفیف 85 درصدی شهریه

3. کارشناسی ارشد «با آزمون» رشته تفسیر و علوم قرآن کریم با تخفیف 50 درصدی شهریه - مهلت و ظرفیت ثبت نام محدود

شایان‌ذکر است این تفاهم‌نامه تا تاریخ 1401.06.31 معتبر است.

آدرس موسسه: قم، خیابان معلم، کوچه بیت امام، کوچه 11، پلاک 35
تلفن: 37749200

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
خبر خیلی مبهم است، متوجه منظور تنظیم کننده این خبر نشدم، آیا نویسنده این خبر می خواهد بگوید این موسسه برای دانشجویانی که معدل پایان ترم آن‌ها بین 17 تا 20 باشدتخفیف 100 درصدی می دهد؟ فکر نمی کنم منظور نویسنده این خبر اینطور باشد زیرا این که قانون همه موسسات دانشگاهی خصوصی است که چنین تخفیفی به دانشجویان برتر خود می دهند تا هم اثبات کنند دانشگاه آنها نمره بالا را بی جهت به کسی نمی دهد و هم اینکه سبب شوند انگیزه درس خواندن در دانشجویان بیشتر شود و آمار پذیرش دانشجویان آنها در مقاطع بالاتر بیشتر شود که سبب بالا رفتن اعتبار دانشگاه آنها می شود. این یک چیز خیلی عادی در بین تمامی موسسات دانشگاهی خصوصی است و می توانید به دفترچه های پذیرش دانشگاهی تمام دانشگاه های خصوصی رجوع کنید. آیا مرکز خدمات حوزه برای این کار که بین تمامی موسسات دانشگاهی کاملاً رایج و عادی است و نیاز به هیچ قرار داد یا تفاهمی هم ندارد و نداشته است پولی پرداخت کرده است؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
خبر فوق خیلی جالب است. من متوجه نمی شوم انگیزه مرکز خدمات حوزه برای تشویق طلاب برای تحصیل دانشگاهی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در رشته قرآن و حدیث چیست؟ مرکز خدمات حوزه طبق این خبر گویا پولی پرداخت کرده است تا یک موسسه دانشگاهی خصوصی به طلاب امکان دهد طلاب حوزه در مقطع لیسانس قرآن و حدیث شرکت کنند. خوب چرا این پول را پرداخت نمی کند که طلاب در همان مقاطع سطح دو و سه و چهار حوزه در رشته های فقه و اصول تفسیرو حدیث خود حوزه درس بخوانند؟ و به جای مقطع سطح دو حوزه یا سطح سه حوزه تفسیر و حدیث بیایند دانشگاه و لیسانس قرآن و حدیث بگیرند؟
1
0