۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۸۷۵۵۹
حجت‌الاسلام جهانیان:

خاندوزی به دنبال نوسازی اقتصادی است

خاندوزی به دنبال نوسازی اقتصادی است
عضو هیأت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه گفت: اگر حمایت مردم، مجلس، قوه قضائیه و همچنین اتحاد بین اعضای دولت و تیم اقتصادی باشد اصلاح صورت می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام ناصر جهانیان، عضو هیأت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به بررسی پیشینه آقای سید احسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد پرداخت و گفت: او از جهت علم اقتصاد تحقیقات قابل توجهی داشته و در مباحث نظری کمبودی ندارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه خاندوزی تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با مسائل اقتصاد اسلامی داشته عنوان کرد: همچنین در رابطه با مسائل اقتصاد اسلامی و عدالت اقتصادی بسیار وارد شده اند و کارهای شایسته‌ای را انجام داده‌اند؛ در نتیجه از لحاظ مباحث علمی عالی هستند.

عضو هیأت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار داشت: ایشان از چهره‌های خوب و با تجربه هستند؛ با توجه به اینکه خاندوزی چندین سال در مرکز پژوهش‌های مجلس کار تحقیقاتی و پژوهشی داشتند، همچنین به مدت یک سال نیز نماینده بودند و از این رو اطلاعات خوبی در این زمینه دارند.

وی ضمن بیان اینکه برخی ایرادات به خاطر افراد ناشایست و برخی ساختاری است گفت: اگر مدیران توانمند باشند، تاحدی خواهند توانست ساختار را اصلاح کنند؛ منظور از افراد نیز شخص رئیس جمهور و کابینه او است.

حجت الاسلام جهانیان افزود: مدیران فعلی کاربلد و کارنامه دار هستند که ان شاءالله خواهند توانست تا حدی ساختارها را اصلاح کنند؛ خب طبیعتا در کوتاه مدت نمی‌توان ساختار را اصلاح کرد بلکه یک فرصت میان مدت یا بلند مدت لازم است.

وی در پایان یادآور شد: اگر حمایت مردم، مجلس، قوه قضائیه و همچنین اتحاد بین اعضای دولت و تیم اقتصادی باشد، اصلاح صورت می‌پذیرد؛ البته با توجه به این که آقای خاندوزی گفتند من به دنبال نوسازی اقتصاد هستیم، ان شاءالله این کار صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
حمایت از کابینه
0
0