۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۸۷۸۳۶
وصیت نامه شهید بنیادیان؛

جوانان راه امام و انقلاب را دنبال کنند

جوانان راه امام و انقلاب را دنبال کنند
لرستان - شهید غلامرضا بنیادیان در وصیت نامه خود به جوانان سفارش کرده است که خط امام و انقلاب را دنبال کنید و در مقابل دشمنان بایستید.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهید غلامرضا بنیادیان، در وصیت نامه خود بیان کرده است: در راه عقیده‌ام آگاهانه به جهاد علیه تمامی باطل بر می‌خیزم و چه باک از کشته شدن در راه عقیده‌ام زیرا نوید قرآن است که می‌فرماید:(ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموتا بل احیا عن ربهم یرزقون).

به خدمت سپاه در آمدم شاید بتوانم دینی را که نسبت به ملتم و کشور دارم با ایثار خون خود ادا نمایم و از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم.

من وظیفه خود دانستم که به خدمت سپاه انقلاب اسلامی ایران در آیم، پس از این رو مادر، خواهران و برادران عزیزیم شما را وصیت می‌کنم که اگر افتخار شهید شدن را پیدا کردم در مرگ من تأسف نخورید و الگویی باشید برای خواهران ومادران و برادران شهیدان دیگر، زیرا انسانی که از مادر متولد می شود عاقبت خود خواهد مرد و چه افتخار بزرگی که چگونه مردن را خود انتخاب کنی و من با کمال میل ازحاکمیت و استقرار مکتب نجات بخش اسلام از بذل جان خود دریغی ندارم و تاآخرین قطره خون علیه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی خواهم ایستاد.

حال که برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به جبهه می‌روم از خداوند بزرگ می‌خواهم مرا توفیق دهد تا بتوانم با ایثار خون خویش هر چه بیشتر به امام امت و انقلاب اسلامی خدمت کنم و نیز شما را سفارش می‌کنم در صورت شهید شدن من همچنان خط امام و انقلاب اسلامی را دنبال کرده و تا جایی که توان دارید در جلو مخالفین انقلاب ایستادگی کرده و به گفته‌های امام امت خمینی بزرگ که همانا گفته‌های قرآن و پیغمبر اسلام است عمل نمایید./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات